• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2012 - 19:04 ]


    ars moriendi

    Verbena schreef:
    (...)
    Ik weet het. Ik vind het ook verschrikkelijk dat ik er zo lang niet ben geweest. Jullie zijn altijd zo gezellig!
    Maar goed, mijn oma was dan ook overleden en ik had het verschrikkelijk met de opleiding.
    Wat nu gelukkig al minder word. (:

    Jaaa maar héee, jij had echt goede reden en alsnog, je hoeft echt niet elke dag online te zijn of zo? Hahahah. Plus, zolang was je niet weg.
    Haiii @Lisanne

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 19:19 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tumblr is uit de lucht. Which means that my life is officially over.
    Oké, misschien wat overdreven, maar ik word er op zijn minst zwaar geïrriteerd van. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    (...)
    Ik weet het. Ik vind het ook verschrikkelijk dat ik er zo lang niet ben geweest. Jullie zijn altijd zo gezellig!
    Maar goed, mijn oma was dan ook overleden en ik had het verschrikkelijk met de opleiding.
    Wat nu gelukkig al minder word. (:

    Jij had idd wel een goede reden om een tijdje niet online te zijn, we wisten dat jij het druk had enzo

    Ik ga beneden tv kijken voor de rest van de avond en dan slapen. Hopelijk doet morgen Tumblr het weer gewoon!


    Chaos is a ladder.

    Wollah, username en avatar waarmee ik mod werd. Fucking gangstah, jwz.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    @Kim: No sweat, Kimmie, je hoeft ook echt niet elke dag te komen. En zo lang was je niet weg & tussendoor hielden we contact (: Ik ben blij dat het al beter gaat op je opleiding!

    @Amy: BADASS OF THE BLOCK JWZ. En ja, ik ben een badgirl, dat weet je toch? =$


    ars moriendi

    Wajooo ik ben co-admin bij thewalkingdeadgameconfessions op tumblr. *__* Ik word echt meer en meer gamenerd and I don't even care. (nerd)


    ars moriendi

    Aloha^^
    Waarom kan ik niet normaal uitslapen in het weekend en sta ik altijd om 8.00 op? ._.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hi hi,

    @Kim, naar de Ploeg ofzo. Iets met Peter Heerschop, Viggo Waas, Han Römer etc. over het eind van de wereld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Helleu babes(flower)

    Sorry dat ik er nu pas weer even ben, maar ik heb afgelopen nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Ben er gistermorgen heen geraakt met meer dan 40 graden koorts, dus moest ik er een nacht blijven. Vanmorgen was het weer wat gezakt dus mocht weer naar huis. Maar moet het wel in de gaten houden en rustig aan doen nu.

    Mja ik ben er nu even weer in elk geval:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Helleu babes(flower)

    Sorry dat ik er nu pas weer even ben, maar ik heb afgelopen nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Ben er gistermorgen heen geraakt met meer dan 40 graden koorts, dus moest ik er een nacht blijven. Vanmorgen was het weer wat gezakt dus mocht weer naar huis. Maar moet het wel in de gaten houden en rustig aan doen nu.

    Mja ik ben er nu even weer in elk geval:)


    Malaria


    Meisje toch, maar je voelt je nu wel beter?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Malaria


    Meisje toch, maar je voelt je nu wel beter?


    Ja wel een beetje. Voel me alleen nog heel erg moe, mja heb 2 nachten slecht geslapen. Stomme ziekenhuis is niks voor mij --'


    ~

    Oh Great, volgende ziekte waarop ik me mag laten testen: tuburculose, een meisje heeft de bacterie meegenomen uit Afrika naar Nl. Yay.


    @Naomi, ik begrijp. Sterkte meis en lekker opknappen. Na koorst is je lichaam altijd uitgeput.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Oh Great, volgende ziekte waarop ik me mag laten testen: tuburculose, een meisje heeft de bacterie meegenomen uit Afrika naar Nl. Yay.


    @Naomi, ik begrijp. Sterkte meis en lekker opknappen. Na koorst is je lichaam altijd uitgeput.

    Jeez, wat een nasleep zeg..

    @Naoom: Beterschap meiss (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Jeez, wat een nasleep zeg..

    @Naoom: Beterschap meiss (:


    Ja, ik moet me ook nog ergens anders voor laten testen dus ik doe het wel tegelijk maar argh, hier word ik wel gek van. Vorig jaar was ik terug, ja, ziek van al die pillen en nooit laten testen en nu moet ik me overal voor laten testen omdat iedereen ziek was '--


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."