• Ik wil graag eyeliner dragen, maar zwart staat me op een een of andere manier niet en bruin ook niet echt vind ik. :') Welke eyeliner kleuren zijn er nog meer en welke merken zijn goed en niet te duur? Kunnen jullie foto's van die eyeliners sturen zodat ik een idee heb welke kleur het precies is? :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Endure schreef:
    Beetje een stomme vraag, alle kleuren eyeliner bestaan. Van zwart met paarse glitter tot kanariegeel en knalrood.


    Geen enkele vraag is stom, deze reactie is veel eerder stom.

    Maar goed, tegenwoordig heb je heel veel verschillende kleuren eyeliner :). Bij de bodyshop heb ik een hele mooie zilveren glittereyeliner gekocht, maar die vind ik zelf meer voor een feestje. Wat je ook kan doen is met een beetje eyeshadowbase (of foundation) een lijntje trekken met oogschaduw. De meeste dames hebben tons of eyeshadow (tenminste, de meeste meiden die ik ken wel.) Zo kun je alle kleuren proberen en bepalen van welke kleur je een eyeliner kan kopen. Je kunt ook gelliner proberen, dat is vaak wat subtieler.

    Succes!


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.

    Lavending schreef:
    (...)

    Geen enkele vraag is stom, deze reactie is veel eerder stom.

    Maar goed, tegenwoordig heb je heel veel verschillende kleuren eyeliner :). Bij de bodyshop heb ik een hele mooie zilveren glittereyeliner gekocht, maar die vind ik zelf meer voor een feestje. Wat je ook kan doen is met een beetje eyeshadowbase (of foundation) een lijntje trekken met oogschaduw. De meeste dames hebben tons of eyeshadow (tenminste, de meeste meiden die ik ken wel.) Zo kun je alle kleuren proberen en bepalen van welke kleur je een eyeliner kan kopen. Je kunt ook gelliner proberen, dat is vaak wat subtieler.

    Succes!


    Geen enkele vraag is stom slaat nergens op. Net zoals "domme vragen bestaan niet", die bestaan namelijk wel.
    Ze had beter kunnen vragen welk merk we haar aanraadde of iets dergelijks, aangezien er logischerwijs tig kleuren eyeliner bestaan, net zoals nagellak, lippenstift en zelfs rouge!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gewoon een willekeurige winkel binnenstappen - kruidvat, hema, DA, enzo - en kijk je ogen uit hoeveel ze niet hebben ^_^
    Ik heb lichtblauwe ogen en bruin/goudtinten is eigenlijk echt het enige dat bij me past. Ik heb verschillende kleuren bruin, en zo heb je ze ook in alle andere tinten.
    Google eens wat rond om te zien welke kleuren bij jou ogen het beste staan, want je vind echt wel veel beauty en make-up tips waar je ook wat aan heb (:
    Ik heb inmiddels echt wel gemerkt dat Essence een heel populair merk is bij iedereen hier, maar voor mij werkt het totaal niet helaas. Anders zou het me heel wat besparen, maar soit :'D
    Met merken is het ook een kwestie van proberen wat jijzelf het beste vind. Zo heb ik nu de foundationmousse van l'oreal, mascara en oogschaduw van maybeline en lippenstift van rimmel. En m'n oogpotlood is gewoon het hemamerk (:
    Ik denk ook wel dat alle merken kwalitatief goed zijn, het verschilt alleen per mens wat werkt of niet.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Bedankt allemaal! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik gebruik altijd draaipotloden en dat vind ik zeer gemakkelijk. Die van Yves Rocher zijn erg goed :)


    Has no one told you she's not breathing?

    Er staan al aardig wat goede tips in dit topic ^^. Bruin is ook leuk, gebruik ik wel eens voor de afwisseling. Je kan er wel een beetje, hoe zal ik het noemen, slaperig van overkomen, maar ik vind zo'n zachte, dromerige look ook leuk zo nu en dan ^^.


    i put the fun in funeral

    Oja, ik weet niet welk kleur ogen je hebt, maar daar kan je wel op inspelen dmv je oogpotlood om ze beter te doen uitkomen!


    Has no one told you she's not breathing?

    Volgens mij zijn bijna alle kleuren van de regenboog te krijgen in oogpotloodvorm.


    26 - 02 - '16

    Audacity schreef:
    Er staan al aardig wat goede tips in dit topic ^^. Bruin is ook leuk, gebruik ik wel eens voor de afwisseling. Je kan er wel een beetje, hoe zal ik het noemen, slaperig van overkomen, maar ik vind zo'n zachte, dromerige look ook leuk zo nu en dan ^^.


    Ik had al gezegd dat bruin niet echt staat bij mij, maar toch bedankt!


    The sun will rise and we will try again.

    LaJoie schreef:
    Oja, ik weet niet welk kleur ogen je hebt, maar daar kan je wel op inspelen dmv je oogpotlood om ze beter te doen uitkomen!


    Ik heb twee verschillende kleuren ogen, bruin en groen dus ik heb geen idee welke kleur oogpotlood daarbij past haha


    The sun will rise and we will try again.

    Avatar schreef:
    (...)

    Ik heb twee verschillende kleuren ogen, bruin en groen dus ik heb geen idee welke kleur oogpotlood daarbij past haha


    hmmm
    ik heb bruine ogen en eigelijk staat daar heel veel bij
    vooral de wat donkere kleuren zoals paars, zwart, bruin, groen en blauw
    de lichtere kleuren zal ik dan links laten liggen


    Miep

    Kenickie schreef:
    (...)

    hmmm
    ik heb bruine ogen en eigelijk staat daar heel veel bij
    vooral de wat donkere kleuren zoals paars, zwart, bruin, groen en blauw
    de lichtere kleuren zal ik dan links laten liggen


    Bij mij staan donkere kleuren blijkbaar niet haha :p


    The sun will rise and we will try again.