• Ik wil graag eyeliner dragen, maar zwart staat me op een een of andere manier niet en bruin ook niet echt vind ik. :') Welke eyeliner kleuren zijn er nog meer en welke merken zijn goed en niet te duur? Kunnen jullie foto's van die eyeliners sturen zodat ik een idee heb welke kleur het precies is? :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Endure schreef:
    (...)

    Natuurlijk hebben ze wel alle kleuren en ze hebben in elke winkel een heel scala aan kleuren.


    Oh, dat is mij dan niet opgevallen dan tot nu toe :')


    The sun will rise and we will try again.

    Avatar schreef:
    (...)

    Okee! (: Vind je dat beter dan de vloeibare eyeliner?


    Ik ben nogal een knoeier en dat is een potlood aangeraden! Je vindt makkelijk veel kleuren, gewoon naar zo'n winkel gaan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ohja, ik raad je vooral de Essence Long Lasting Eye Pencils aan. Die blijven de hele dag perfect zitten en zijn er in leuke kleurtjes, niet veel, maar ze zijn wel leuk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ohja, ik raad je vooral de Essence Long Lasting Eye Pencils aan. Die blijven de hele dag perfect zitten en zijn er in leuke kleurtjes, niet veel, maar ze zijn wel leuk.


    Okee, thanks (:


    The sun will rise and we will try again.

    Avatar schreef:
    (...)

    Essence is met nagellak enzo een goed merk dus dat kan ja (: Bestaat zilvere eyeliner ook? Cool haha (: Dankje!


    you're welcome (bloos)

    Ik heb lichtblauwe :D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    2BE bij kruidvat heeft praktisch elke kleur die je kan bedenken. (Ik heb zelf Roze, paars, groen.. etc.)


    Love is louder.

    ANIC schreef:
    Een donkerblauwe ^^ Had perongeluk verkeerde gekocht ooit, maar was wel leuk. Ik zou dat proberen ^^

    HAHAH helemaal tegen mij klagen en 20 x checken in de Kruidvat/Etos of het zwart is. Liegbeest(finger) But I forgive you hunneh(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ik heb altijd oogpotlood.
    dat is ook heel fijn
    ik ben verslaafd aan blauw, donkergroen en paars haha
    en dan een heeeeeel dun randje trekken, met zwarte mascara, en tadammn


    Miep

    Endure schreef:
    Ohja, ik raad je vooral de Essence Long Lasting Eye Pencils aan. Die blijven de hele dag perfect zitten en zijn er in leuke kleurtjes, niet veel, maar ze zijn wel leuk.


    deze heb ik altijd. in groen, blauw en paars dus:Y)
    die zijn echt heel erg fijn


    Miep

    Kenickie schreef:
    (...)

    deze heb ik altijd. in groen, blauw en paars dus:Y)
    die zijn echt heel erg fijn


    Ja hè? Ze blijven bij mij echt goed zitten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ja hè? Ze blijven bij mij echt goed zitten.


    ja vind ik ook. ik heb nu paars op.
    echt een heel dun randje, ik vind dat weer eens wat anders dan iedereen die alleen maar zwart doet...


    Miep

    Kenickie schreef:
    (...)

    ja vind ik ook. ik heb nu paars op.
    echt een heel dun randje, ik vind dat weer eens wat anders dan iedereen die alleen maar zwart doet...


    Ik vind zwart vaak niet eens mooi, vooral niet als ze het rond hun hele oog doen, helemaal dichtgesmeerd :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mss dat donker blauw/ groen/ paars wel leuk is :) Mss anders ook iets als zilver/ goud^^
    En bij de kruitvat en etos heb je heel veel kleuren =)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik gebruik best wel vaak wit of zilver. Zwart staat mij echt helemaal niet, tenzij het echt een héél dun lijntje is. Meestal koopt ik die gewoon bij de kruidvat .


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.