• Hallo, allemaal.
    Er zitten hier op Q een paar mensen die echt fantastisch covers kunnen maken. Ik heb dus, je voelt het al komen, een oproep voor diegene.

    Ik heb een aantal gedichten op mijn profiel staan. Mijn vraag aan jullie is dus of jullie bij een van die gedichten, jouw keuze welke, een soort cover, een afbeelding , ontwerpen.
    Degene die de mooiste maakt, wint 2 maanden reclame voor één creatie op mijn profiel.


    Dank bij voorbaat.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Niemand?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wil je dan ook dat ik zelf plaatjes erbij zoek?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Wil je dan ook dat ik zelf plaatjes erbij zoek?


    Liefst, maar aangezien er zo veel mensen zijn die geïnteresseerd zijn, zal ik ze maar zelf zoeken zeker?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Liefst, maar aangezien er zo veel mensen zijn die geïnteresseerd zijn, zal ik ze maar zelf zoeken zeker?

    Op zich wil ik zelf ook wel zoeken, ik moet ook nog even kijken voor welke ik dan een cover ga maken. Mooie gedichten zijn het trouwens!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Op zich wil ik zelf ook wel zoeken, ik moet ook nog even kijken voor welke ik dan een cover ga maken. Mooie gedichten zijn het trouwens!


    Bedankt! En dankje dat je dit wilt doen!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Graag gedaan. Het is weer eens wat anders dan covers maken bij een story:)



    Deze heb ik gemaakt voor je gedicht 'Het opkomen van de zon'.
    Je moet maar zeggen als je er nog veranderingen in wil, want dan kan ik dat zo doen.
    En moet de titel er trouwens op?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk