• kijk ,, ik heb duss voor morgen 2 afspraken ,
    1) morgen met een vriendin de stad in , en rondhangen bij sulke alternatiefelingen enseu en verder gwn nixx doen
    2)Met mn kennis de kermis op

    en nu moet ik der duss 1 afzeggen ,,maar ik weet niet welke , want bij allebei de afspraken heb ik het zelf voorgesteld, en nu moet je ook weten dat ik nog maar 2 euro en 9 cent heb xD
    Maar de kermis lijkt me persoonlijk leuker maar ik wil die vriendin dus niet kwettsen ,en om nu naar de kermis te gaan met 2,09 :X
    wat moet ik doen??


    Crack a bottle

    kijk je gaat eerst shoppe met vriendin
    geef je gwn niets uit:'D
    en dn ga je nr de kermis mt je 2 euro :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    uhh ik zou naar 1 gaan ^^

    kijk je gaat eerst shoppe met vriendin
    geef je gwn niets uit:'D
    en dn ga je nr de kermis mt je 2 euro :'D

    En 9 cent(A)
    Maar ze willen beiden smiddag's ,denkik xD
    Maar alles op de kermis kost 2.50 =.= en allebei mn ouders willen me nixx meer geven ,,en tog lijkt de kermis me leuker xD maar ik vind het dan ook soo luullig voor die vriendin en ,, gewoon.. met 2 euro en 9 cent de kermis over terwijl elk ritje 2.50 kost :X
    ik weetnog steeds niet wat ik moet doen xD


    Crack a bottle

    Wleke vriendin dan ? (A)
    En aaron die betaald wel voor je, dus om geld hoef je je geen druk te maken denk ik xD


    Every tear falls down for a reason.

    Wleke vriendin dan ? (A)
    En aaron die betaald wel voor je, dus om geld hoef je je geen druk te maken denk ik xD


    denk je dat =.= aaron is gierig geworden man ¬¬'
    en kelly (A) dat kind met wie ik vandaag ook was:P


    Crack a bottle

    Help dan !!! ¬¬'
    omg ,, Wie heeft der dan geld voor mij ,, wie weet anders hoe ik aan geld kom??O.o


    Crack a bottle

    je kan ook met je kennis en je vriendin naar de kermis gaan of shoppen.

    Help dan !!! ¬¬'
    omg ,, Wie heeft der dan geld voor mij ,, wie weet anders hoe ik aan geld kom??O.o

    klusjes voor mensen doen xD.

    Ik zou één van de 2 verplaatsen [ kermis dan denk ik] en gewoon zeggen dan je nogal blut was maar dat je de volgende keer weer geld zou hebben.

    je kan ook met je kennis en je vriendin naar de kermis gaan of shoppen.

    Jaa ,maar dat willen se denkik niet xD
    En met die vriendin heb ik IN de stad afgesproken ,en ik hb haar tel num. niet duss dat vind ik best lullig ,, en tog lijkt me de kermis leuker met me 2 euro en 9 cent^^
    maar de stad past beter in me budget fseu xD wnt het enige wat ik daar doe is rondhangen en energy drink halen xD


    Crack a bottle

    Ik zou één van de 2 verplaatsen [ kermis dan denk ik] en gewoon zeggen dan je nogal blut was maar dat je de volgende keer weer geld zou hebben.


    jaa maar de kermis is der niet vaak xD met kerst pas weerl geloofik XD maar ik ben ook blut hea xd


    Crack a bottle

    Ik zou dan voor optie 1 kiezen. Heb ik vorige zaterdag ook gedaan, was een leuke meeting :]


    No growth of the heart is ever a waste

    neem je vriendin mee naar de kermis? ;D


    don't Worry...Be gay.

    tis al opgelost ^^
    Aaron betaalt voor mij de kermis ,en we gaan savonds en smiddags gaak dan met die vriendin naar de stad en dan bram knuffelen en dan gaat tie mij opeten segt tie:X(baby)


    Crack a bottle

    Kan je je vriendin nt gwn meenemen nr de kermis ?? x'D


    A. ikmisje.