• Gister heb ik weer twee uur gelegen, daarmee sta ik op 3 Tattoos voor nu.


    Uno


    Dos


    En sinds Gister Tres

    De plek is trouwens geen Aanrader. Deze voelde ik duidelijk het meest.
    Om het topic nog nuttig te houden, wie heeft er nog meer tattoo's of wil tattoos?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Utlapa schreef:
    Ik vind die van jou eigenlijk helemaal niet mooi, maar zelf wil ik er later wel één. Een kleine, in ieder geval.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil deze:


    maar dan wel zonder die tekst. En de vogels moeten adelaars worden :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind die van jou eigenlijk helemaal niet mooi, vooral de eerste niet, maarja, zolang jij er maar blij mee bent.
    Ik hoef niet per se een tatoeage, zou niet weten waarom.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry maar ik vind die van jou niet mooi ;x Zelf heb ik 1 op mijn linkerpols maar ik wil er meer :3


    -

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik vind het echt niet mooi en zelf wil ik het al helemaal niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil een klein zwart katje achter mijn oor, heel onopvallend. Zal wel even pijn doen, but it's worth it. [: Leuke tattoto's!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Ik wil een klein zwart katje achter mijn oor, heel onopvallend. Zal wel even pijn doen, but it's worth it. [: Leuke tattoto's!

    Grappig, da's net wat ik ook wil (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Longclaw schreef:
    (...)
    Grappig, da's net wat ik ook wil (cat)


    Haha, dat is inderdaad toevallig. [x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zou het zelf nooit doen. ;P


    You are beautiful, you are love.

    Balance schreef:
    Sorry maar ik vind die van jou niet mooi ;x Zelf heb ik 1 op mijn linkerpols maar ik wil er meer :3


    Even een vraagje hoor, maar was dat niet heel pijnlijk? Een tatoeage op de pols?


    26 - 02 - '16

    Jouw tattoo's zijn niet helemaal mijn ding. Ik ben meer van dit soort (deze tattoo vind ik nou niet helemaal super, maar wel zo klein en op die plek) tattoo's. Toch weet ik zeker dat ik mn hele leven geen tattoo ga nemen omdat ik er later spijt van ga krijgen...

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 14:54 ]

    Ahri schreef:
    (...)

    Even een vraagje hoor, maar was dat niet heel pijnlijk? Een tatoeage op de pols?
    Nee viel heel erg mee ^^ Het is een irritant gevoel en het inkleuren deed af en toe nog wel wat pijn. :Y)


    -

    Ik wil misschien een citroenvlinder op mijn pols laten zetten, ter nagedachtenis van mijn oma, maar ik ben er nog niet helemaal zeker over.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Utlapa schreef:
    Ik vind die van jou eigenlijk helemaal niet mooi, maar zelf wil ik er later wel één. Een kleine, in ieder geval.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Audacity schreef:
    Ik kan niet zeggen dat ik het mooi vind, maar zolang jij er blij mee bent :3
    Ik weet niet of ik later een tattoo neem, geen grote in ieder geval.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.