• Haha, ik ging net even op mijn profiel en toen zag ik dat ik al 5 jaar hier op Quizlet geregistreerd ben.
    Ik dacht dat het nog maar 3 jaar was of zo, maar neen al 5 jaar haha :'D Daar verschoot ik wel even van.
    Om het nuttig te houden: hoelang zijn jullie hierop al geregistreerd?

Anderhalf jaar, zoiets.

The odds are néver in our favor.

Kyoshi schreef:
    Anderhalf jaar, zoiets.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

In februari een jaar. (:

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Gefeliciteerd :D

Ik ben 3 jaar, bijna 4 jaar hier op Quizlet :)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Bijna 4,5 jaar :3

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Sinds 14 juni 2011 om 14:37. :'D

stay safe because I like being alive at the same time as you

Twee jaar en een beetje, geloof ik.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

4 jaar, ook vrij lang dus. (:

Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

Bijna twee jaar geloof ik c:

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

Vandaag exact twee jaar, maar op mijn profiel staat nog steeds: Geregisteerd, 1 jaar. Het is nog niet bijgewerkt, helaas! :(

Bad decisions make good stories.

Binnen twee dagen al vier maanden c:
    Sinds 15 juni 2012, op de eerste dag van m'n examens aan het eind van schooljaar *schaam*

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Arthur schreef:
    Twee jaar en een beetje, geloof ik.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

3 maanden. :3

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

3 Maanden.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

5 maanden (:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel