• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Niet helemaal, maar niets om je zorgen over te maken.' glimlach ik 'Wil je samen met Iris de tafel dekken? Ik denk niet dat ze het alleen kan.'
    Ik druk nog een kus op zijn wang en pak Iris handje. 'Nonkel Axton zal je helpen met de tafel dekken goed?' vraag ik nu in het grieks. Ze knikt van ja en pakt Axton's hand vast om hem naar de bestek kast te trekken.

    Jake
    Ik kijk haar verwart aan. 'Ik dacht dat ik niet mocht.' zeg ik zachtjes en blijf haar masseren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor de verwarring in zijn stem. 'Ik maakte het liedje gewoon verder af. A penny for your thoughts. A nickel for a kiss. A dime if you tell me that you love me.' Maar als ik eerlijk ben. Dan wil ik dat het werkelijkheid is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik en ook al weet ik dat ik dit echt niet mag doen, toch doe ik het. Ik kus zachtjes haar hals en haar schouderblaren. Ik prevel zachtjes 'Ik hou van je' tegen haar huid en ik kus die plaats zachtjes. Ze mag me haten hierom, maar ik kan het niet terugdraaien en ik kan mijn gevoelens niet veranderen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel zijn lippen tegen mijn huid aan. Dit is fout, maar het voelt goed. En ik zou niet kunnen weigeren, omdat ik niet wil weigeren. De gedachte aan Nick verdwijnt onder Jake's kusjes. Een zacht kreuntje rolt weer over mijn lippen. Ik bijt op mijn lip en Jake zegt dat hij van me houdt. 'Ik hou ook van jou,' antwoord ik zacht. Maar niet van mezelf. Omdat ik Nick verraad door Jake niet tegen te houden. Maar ik stop die gedachte weg, omdat ik egoïstisch ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlachte nog even naar Alexi en begon toen Iris te helpen met de tafel te dekken. Ik gaf haar de vorken en de bekers en deed zelf de messen. Ik begon aan de borden, maar ze wou persé ook helpen.
    "Ok, maar voorzichtig zijn." drukte ik haar op het hart en gaf haar de borden. Alles ging goed, tot het laatste bord. Ze struikelde en in 1 oogopslag zag ik dat als ze viel, ze recht in het bord zou vallen. Ik sprong razendsnel naar voren, ving haar op en liet het bord met mijn krachten naar me toe vliegen. Het had op zich niet zoveel 'gevlogen'. Ik kon alleen maar hopen dat het niet opviel. Ik zette het bord snel op tafel en keek toen naar Iris.
    "Heb je je pijn gedaan?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik masseer verder en druk af en toe een kusje op haar schouders of in haar hals.
    Dit heb ik echt gemist. Het geplaag, het gelach.


    Alexi
    Ik begin met de pannenkoeken te bakken en leg ze dan op een bord, ik hoor plots iets in de eetkamer en leg de pan opzij. Ik heb voorlopig er toch al genoeg. 'Alles oke?' vraag ik en Iris knikt. 'Kijk!' zegt ze zielig en ze toont me haar hand. Er zit een klein sneedje in haar hand. 'Kom.' zeg ik en pak een pleister uit een kastje die ik mooi op haar wondje plak. Op dat moment komen Eve en Baptist binnen. 'Pannenkoeken?' vraagt ze glimlachend en ik knik. 'Ik neem het wel over.' zegt ze en kijkt even naar Axton, alsof ze hem iets duidelijk wil maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ontspan echt helemaal. Onder Jake's handen kan ik dat altijd. Tenzij die andere handelingen verrichten. Nog steeds komen er soms zachte kreuntjes over mijn lippen. En ook drukt Jake soms kusjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Alexi, kom je even mee naar boven?" vroeg ik glimlachend. Zo had Eve even vrij spel.
    Ik nam haar hand vast en begon haar al mee de trap op te trekken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik glimlach als ze kreunt. Ik masseer nu zachtjes en teder haar onderrug. 'Wat heb je het liefst?' vraag ik haar dan zachtjes 'Je schouders, rug of onderrug?'

    Alexi
    Verwart loop ik mee naar boven, onze kamer in. 'Is er iets?' vraag ik hem verwart en verstrengel onze vingers terug. Ik versta niet waarom we naar boven moesten.

    Eve
    Ik vermaal wat pillen en doe wat deeg in een pan. ik strooi er het gruis van de pillen over en bak die. Ik leg ze wat apart op een bord zodat ik onthoud dat die voor Alexi is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vraagt waar ik het liefst gemasseerd wordt. 'Hm, eigenlijk is het o-overal heerlijk,' mompel ik. Bij de overal kwam er weer een klein kreuntje over mijn lippen. 'Maar ik denk toch mijn onderrug.' En ik bijt weer op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ik wou dit gewoon even doen." grijnsde ik en drukte mijn lippen fel op de hare. Ik ging tegen de muur aan staan leunen en trok haar dicht tegen me aan. Mijn handen streelden over haar rug en mijn tong tikte vragend tegen haar onderlip

    {moet slapen}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Oke my lady' grinnik ik en blijf haar onderrug nu masseren terwijl ik kusjes op haar schouderblaren druk. Ik probeer het zo fijn mogelijk voor haar te doen.

    Alexi
    Ik kus hem gewillig terug en sla mijn ene arm om zijn hals. Raar excuus maar ok. Ik open mijn mond een stukje en al snel zijn we verwikkeld in een hevige tongzoen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [slaapwel Fem]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Slaapzacht Femster ^^]

    Leslie Day
    Ik moet mezelf echt inhouden om te kreunen, en daardoor spannen mijn spieren weer iets aan. De kreunen willen namelijk nu sneller komen omdat Jake mijn onderrug nu blijft masseren, en daar vind ik het het lekkerst, en door zijn kusjes op mijn schouderbladen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik voel dat ze niet helemaal ontspannen is. 'Ontspan je Les' fluister ik zachtjes tegen haar huid aan.
    Even voelt alles als vroeger.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'