• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hmm, zeker?" mompelde ik en moet blozen door dat laatste over het pesten.
    "Nja, dat jij er plezier aan beleefde had ik wel door..." mompelde ik, maar achteraf gezien kon ik niet zeggen dat ik het niet leuk had gevonden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik heb het warm en draai me daarom om in mijn slaap. En ik val bijna van de zetel maar toch blijf ik nog net liggen. En ik word er niet wakker van. Ik lig nu lepeltje lepeltje met Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik grinnik en kijk dan weg. 'Niet echt zeker maar wil gewoon niet dat je zo wraak neemt.' zeg ik zachtjes glimlachend en druk dan een kusje in zijn nek. 'En je vond het zelf leuk, geef toe.' grinnik ik tegen zijn huid aan.

    Jake
    Ik zorg dat ze niet valt en durf me niet te verroeren zodat ik haar niet wakker maak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Na even word ik wakker en ik knipper een paar keer met mijn ogen. Ik maak een geluidje en besef me dan waar ik ben. Ik draai me om en dit keer val ik wel op de grond. Ik mompel wat. 'Dat is pijnlijk,' mompel ik dan. En kom half overeind en zie dan Jake en glimlach. Dan kom ik helemaal overeind en ga weer naast Jake liggen. Lekker warm.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach als ze weer bij me komt liggen. Door Les vergeet ik alles, alle slechte dingen die me zorgen doen maken. Ik pak haar handen voorzichtig vast en verstrengel ze met de mijne zodat we weer lepeltje lepeltje liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "En omdat ik het zo leuk vond..." ik werd zo rood als een tomaat, maar sprak gewoon verder. "zal ik geen wraak nemen. Tenzij jij dat zelf wilt." zei ik en streek een pluk haar uit haar gezicht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij pakt mijn handen dan voorzichtig vast en ik glimlach onwillekeurig. Ik zucht een keer zachtjes. 'Dit is wel goed wakker worden,' mompel ik slaperig. Ik ben nog niet helemaal wakker. Ik heb wel lekker geslapen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik grinnik en kus hem zachtjes zonder te antwoorden, dat moet hij maar beslissen wat hij doet.
    Mijn armen liggen weer om zijn hals en ik druk me zachtjes wat tegen hem aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet eeeeten.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja uit de zetel vallen?' grinnik ik zachtjes en wrijf met mijn duim over de achterkant van haar hand. 'Nee ik snap wat je bedoelt. Ik wou dat dit elke ochtend zo was, behalve het vallen natuurlijk.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kuste haar terug en streelde even zacht haar borsten. Ik zou aan haar reactie wel zien wat ze van mij verwachtte. Ik sloot even mijn ogen, eigenlijk was dit best vermoeiend geweest.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Mijn lichaam reageert op zijn kleine aanraking en ik druk me iets dichter tegen me aan. Ik heb geen flauw idee of hij het zo laat of niet maar het enige waar ik me nu op concentreer zijn zijn zachte lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik gleed met een vinger bij haar naar binnen, terwijl mijn andere hand haar borst nog steeds kneedde. Mijn duim begint met haar clitje te spelen, terwijl mijn tong over haar onderlip streelt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kreun even gesmoord en open mijn mond een stukje. Ik hou mijn ogen terwijl ik geniet van zijn handen gesloten. Ik ben al goed nat en normaal zou ik me daar voor schamen maar nu boeit het me even niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Ja uit de zetel vallen?' grinnik ik zachtjes en wrijf met mijn duim over de achterkant van haar hand. 'Nee ik snap wat je bedoelt. Ik wou dat dit elke ochtend zo was, behalve het vallen natuurlijk.' glimlach ik.


    Leslie Day
    Ik lach zachtjes. 'Hm, oké zonder dat vallen dan,' zeg ik met een slaperige stem. Zijn duimt wrijft over de achterkant van mijn hand. Hij zegt dat hij wilde dat dit elke ochtend zo was. En ik kijk voor me uit en ben blij dat we lepeltje lepeltje liggen zodat mijn rug naar Jake toe is. Wat moet ik hierop antwoorden? Dat ik het ook wil? Ik heb al een tijd niet meer met Nick samen geslapen, dus weet ik ook niet hoe dat is. 'Inderdaad zonder het vallen ja,' zeg ik dan maar nog een keer. Ik heb met mezelf besloten dat, zolang ik niet weet wat ik met mijn gevoelens aandoet, ik er gewoon niet over spreek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.