• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik zucht en sta voorzichtig op. Ik pak een zwarte jeans en zwart shirt. Ik kleed me snel om en poets mijn tanden. Ik pak mijn gsm en begin te bellen. Tijd om de begrafenis te regelen. Tante en Nonkel kunnen dat niet aan en gaan er toch vanuit dat ik dat doe omdat we bijna broer en zus waren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zorg ervoor dat alle spullen die ik nodig heb, dat die verschijnen. Aangezien ik dat zo vaak heb gedaan de laatste tijd kost het me amper nog moeite. Jake heeft een zwart shirt en zwarte jeans aan. Rouwstemming. Ik bijt op mijn lip. Ik heb ook een zwarte jeans. Van leer. Die sluit gewoon goed aan op mijn lichaam. En ook een zwarte blouse. Ik borstel me haar en Jake is nu aan de telefoon. Ik denk voor de begrafenis te regelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ze is Katholiek ja.' zeg ik en er klikt instemmend gemompel. 'Dus geen mis?' 'Nee bij de oude eik op de grindsvoetheuvel.' zeg ik geduldig. 'Oke en voor wanneer?' 'Overmorgen?' zeg ik aarzelend. 'Oke meneer.' zegt hij en ik leg af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik bracht meteen drie vingers naar binnen, terwijl ik mijn tong met de hare liet spelen. Ik bewoog mijn vingers op en neer, terwijl mijn duim steeds sneller met haar clitje speelde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik luister mee met het gesprek maar ga ondertussen wel door met mijn dingen. Haren borstelen, tanden poetsen, gezicht wassen. En als ik klaar ben is Jake ook klaar met bellen. 'Geregeld?' Vraag ik dan aan hem. En ik kijk hem aan. 'En ik zal wel ontbijt voor ons maken.' En ik trek Jake mee richting de keuken. Ik doe hem zitten op een stoel en ik ga aan het aanrecht staan. Ik open kastjes en zoek naar iets waar ik eten van kan maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kreun weer gesmoord, iets harder dit keer. Ik geniet van zijn vingers en haal mijn lippen even van de zijne, omdat ik niet anders kan, ademnood. Ik hijg heel zachtjes en kreun dan even zijn naam voor ik mijn lippen weer op de zijne druk. Genotsgolven gaan door me heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Elke keer als er clitje staat lees ik kitten. Zoals in een poesje. Elke keer weer :') Okay. Dat klinkt alsof ik het vaak lees XD k bedoelde gewoon de keren dat jullie het typen :P

    Maar ja. Da zal wel aan mij liggen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja geregeld.' zeg ik zachtjes en kijk naar Leslie.
    'Leslie? Mag ik je om een gunst vragen? Z-zou jij willen zingen op Kate's begrafenis?' vraag ik en kijk naar mijn handen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik val stil met zoeken naar eten en draai me dan om. Ik kijk naar Jake, maar hij kijkt naar zijn handen. 'Ik eh,' begin ik dan. 'Ik weet niet of ik dat wel durf...' Het maakt niets uit dat ik in een winkel gezongen heb. Of op het school gala. Dat is anders. Dit is iets wat ik kan verpesten. Ik bijt op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik bouwde het tempo steeds meer op en drukte dan mijn lippen in haar nek. Mijn lippen dwaalden af van haar nek naar haar borsten, waar ik even zacht in haar tepel beet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Alsjeblief?' smeek ik 'Voor mij? Voor Kate.' Ik slik even. 'Als je wil zing ik wel mee als je het dan durft.' zeg ik zachtjes.

    Alexi
    Ik kreun weer en knijp mijn ogen dicht. Ik voel spanning in mijn onderbuik en sla met mijn handen op mijn voorhoofd om me iets te kunnen beheersen door het genot.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hoe kan ik Jake nou weigeren? Dat kan ik niet. 'Oke,' antwoord ik dan zacht. 'Ik zal zingen. En je hoeft niet mee te zingen, alleen als je wilt.' En ik kijk dan weer naar de kastjes en ik zoek verder naar eten. Ik kom beschuit tegen en ook boterhammen. Dan kijk ik in de koelkast en vind daar eieren en kaas. 'Wil je gebakken of gekookte eieren?' Vraag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Gebakken alsjeblief.' zeg ik en pak een blad papier waar ik dingen, benodigdheden, begin op te schrijven. Rozen heeft Leslie al geregeld net als de lampjes, dus wat dan nog? Banken? Een middenpad voor de mensen met de kist. Een kist!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik breek de eieren in een pan en zet het vuur aan en begin de eieren te bakken. Ik gooi er een beetje zout bij. 'Peper?' Vraag ik hem. Zelf neem ik geen peper. Ik kan niet zo goed tegen pittige dingen. En op mijn ei vind ik dat niet eens lekker, peper. Ik kijk even achterom en zie Jake een lijstje maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Verstrooid kijk ik op 'Ja doe maar.' mompel ik iets afwezig en begin een kist te schetsen. Ja, ik wil een speciale kist. Een houten kist waar ze rozen in gesneden hebben en een hartje met Kate & Luca erin. Misschien afgezaagd maar Kate was zo'n fan van zoetsappige romantische films.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'