• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik glimlach en kijk naar het plafond. Er schieten wat groeipijnen door me heen door de versnelde zwangerschap maar het doet me niet zo veel. Het enige waar ik nu bang voor ben is lawaai maken of bewegen waardoor Axton wakker word. Hij verdient zijn rust.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik doe mijn shirt uit om olie vlekken te voorkomen en ga op haar kont voorzichtig zitten, ik wrijf mijn handen in met olie en een beetje op haar rug en begin zachtjes met haar schouders te kneden.


    Leslie Day
    Ik zie dat Jake zijn shirt uit trekt. Zijn lichaam ziet er goed uit. Hij komt op mijn kont zitten en zijn handen beginnen mijn schouders te kneden. Ik maak een goedkeurend geluidje. 'Dit blijft zo heerlijk,' zeg ik zacht. En er komt een klein kreuntje over mijn lippen. Gelijk bijt ik op mijn lip. Een beetje beschaamd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach zachtjes en fluister. 'Niets om je voor te schamen Les, ik ben het maar.' geruststellend. Ik blijf even haar schouders kneden maar ga dan iets naar beneden om die plaats te masseren. Ik nuriën zachtjes een traag rustig liedje zodat ze haar beter kan ontspannen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Gaan we bij Ax en Alexi al beginnen met de volgende dag?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ja is goed x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {wordt Alexi eerst wakker?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [okeeee]

    Alexi
    Ik word wakker door Iris haar zachte stem. 'Tante? Gaan we pannenkoeken maken?' vraagt ze zachtjes. Ik knik 'Ik kom zo Iris.' mompel ik en ze huppelt stil de kamer uit. Ik sta voorzichtig op en doe mijn ondergoed, een trainingsbroek en mijn shirt aan. Ik loop naar beneden en zie Iris al staan. Ik haal eieren, bloem en melk en zo uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Alexi en Ax liepen zelfs achter op Jake en Les :P]

    Leslie Day
    Hij fluistert dat het niets voor te schamen is, dat hij het maar is. En er zit een glimlach op mijn gezicht. 'Misschien daarom juist wel,' zeg ik met een lachje. En er komt weer een klein kreuntje. Het is gewoon verwennend. Niet de bevredigende manier, maar de ontspannende manier.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik. Normaal zou ik nu haar hals kussen maar ik hou me in. Dat zou nu niet gepast zijn.
    Ik zak nog een beetje af en begin haar onderrug te masseren. Straks ga ik weer langzaam masserend naar haar schouders.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik werd een soort van half wakker en draaide me mompelend om.
    "Hmmm?" mijn hand ging tastend over het laken. "Alexi?" ik opende knipperend mijn ogen en even voelde ik hoe ik echt in paniek raakte. Maar toen dwong ik mezelf te kalmeren. Ze was vast gewoon even naar beneden.
    Nog steeds zenuwachtig en onzeker stond ik op en liet een stel kleren verschijnen. Ik trok ze snel aan en liep naar beneden. Ik probeerde me niet te gaan haasten, zodat het niet opviel dat ik echt bang was. Waarom was ik bang? Alexi zou me niet achterlaten, toch?
    Ik hoorde wat in de keuken en liep er snel naartoe. Pas toen ik haar zag, liet ik mijn adem ontsnappen. Ik zuchtte opgelucht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik hoor hem grinniken en ik open mijn ogen en kijk een beetje om naar hem. 'Het is niet lief om te grinniken Jakey,' zeg ik met een lachje. En ik sluit weer mijn ogen en laat me gewoon ontspannen onder zijn handen. Ik mis toch een ding.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'En nu mag je dit bij de bloem doen.' zeg ik Iris en geef haar voorzichtig het potje met de geklopte eitjes. Stapje voor stapje loopt ze naar de kom met bloem en giet het erbij. Zo gaan we verder tot het deeg af is. Nadenkend kijk ik haar even aan. Ze kan niet helpen met bakken en ik weet niet of ze de borden gaat kunnen houden. Dan zie ik Axton en glimlach. 'He lieverd.' zeg ik vrolijk en geef hem een kus. 'Goed geslapen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik zie haar nadenken en fluister zachtjes. 'A penny for your thoughts' in haar oor. Natuurlijk, ik was weer nieuwsgierig.
    Ik laat mijn handen over haar rug gaan. Ik masseer haar iets anders dan normaal, een meer ontspannende techniek die ik van mijn moeder geleerd heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik voelde hoe nu pas heel mijn lichaam ontspande, terwijl ik de klus beantwoorde.
    "Ja, best wel." glimlachte ik. Ik sloeg mijn armen om haar middel en trok haar even dichter tegen me aan. Ik herinnerde me plots dat Eve me iets beloofd had... Ze zou zorgen dat Alexi wat vitaminen binnenkreeg...
    "Jij?" vroeg ik toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik glimlach als ik zijn woorden in mijn oor gefluisterd hoor. 'A nickle for a kiss,' zing ik zacht verder. En eigenlijk was dat ook wat in mijn gedachten was. Normaal zou hij kusjes drukken. In mijn hals, op mijn schouderbladen. Zijn handen doen iets anders dan normaal. En het is echt ontspannend.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 21:24 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.