• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik en voeg er een beetje peper aan toe bij Jake's eieren. Ik bak ze verder en schenk dan voor ons beiden wat te drinken in. Als de eieren klaar zijn draai ik het vuur uit en leg ik de eieren op een paar boterhammen. Ik pak onze borden op en zet die neer op de tafel. Ook de glazen pak ik en zet er eentje neer bij Jake en ook bij mezelf. 'Smakelijk,' zeg ik dan. En ik begin met eten en drink wat. 'O, wacht even,' mompel ik. En ik spring op en zoek in de koelkast. Ik buk en vind dan mayonaise. Perfect. Ik kom weer overeind en sluit de koelkast. Ik doe wat mayonaise op mijn eieren en eet dan verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar raar aan. 'Mayonaise?' vraag ik haar een beetje lachend en eet wat van mijn boterham.
    Ik kan me niet inbeelden dat die mayo erop lekker kan zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach beschaamd. 'Ja, dat is een gewoonte,' zeg ik met een ietwat blozende lach. Ik eet verder en kijk Jake dan aan. 'Kom op, dat heb je toch wel eens geprobeerd?' Vraag ik dan aan hem. En ik steek een stukje van mijn eten naar hem uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Eerlijk? Nee.' lach ik en twijfel even maar eet toch het stukje op. Niet slecht. Ik grinnik 'Oke ik snap het nu wel.' lach ik 'Maar toch liever zonder.'
    Om het te bewijzen neem ik een grote hap van mijn boterham en stik er bijna in. Oeps.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen als Jake zowat stikt maar die houd ik dan toch in en spring op van mijn stoel en sta dan naast hem. 'Gaat het?' Vraag ik. En ik klop zachtjes op zijn rug. Ik glimlach naar hem. Jake en ik zijn beiden helemaal in zwart, maar toch voelt het niet echt rouwend. Op een goede manier. Mijn leren broek zit redelijk strak maar toch niet oncomfortabel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Het is gemakkelijk om bij haar alles te vergeten. Alle pijn te vergeten. Ik lach 'Ja dank je.' grinnik ik en begin weer te eten. Honger!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach en ga dan weer op mijn eigen plaats zitten. Ik eet ook verder en als het op is drink ik nog wat en kijk dan naar Jake. 'Ondanks dat ik niet zo goed kan koken vind ik het best lekker,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik 'Jij kan pannenkoeken bakken, natuurlijk kan je koken.' zeg ik en denk terug aan Frankrijk toen ze me met die briefjes en pannenkoeken verrast heeft, de ochtend na mijn verrassing.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach verlegen. 'Dat is gewoon iets op zich, voor de rest kan ik het niet echt,' zeg ik en ik strijk mijn lok achter mijn oor. Ik kijk hem aan en bloos tot overmate van ramp licht. Ik denk aan Frankrijk terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Als je het niet kan moet je het leren.' lach ik 'Serieus het kan je nog verrassen hoe ontspannend koken is.'
    Ik glimlach en eet nog een beetje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach naar hem. 'Kan jij het me dan leren?' Vraag ik aan hem. 'Ontspanning is altijd welkom. Hoewel jouw massage's ook erg ontspannend zijn.' En ik grinnik dan. Die zijn echt heerlijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kreun weer en knijp mijn ogen dicht. Ik voel spanning in mijn onderbuik en sla met mijn handen op mijn voorhoofd om me iets te kunnen beheersen door het genot.

    Axton
    "Oh, rustig." mompelde ik. Ik wou niet dat ze zichzelf zou pijn doen, maar volgens mij zou het nog erger worden moest ik nu stoppen. Ik likte me met mijn tong een weg naar beneden. Bij haar navel bleef ik even hangen. Ik speelde wat en ging toen weer verder naar beneden. Uiteindelijk kwam ik bij haar clitje aan. Ik begon er rond te draaien en al die tijd was ik niet opgehouden haar met mijn vingers te verwennen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik bijt hard op mijn lip en kreun zachtjes. Ik mag niet te luid doen voor Iris maar hij maakt me gek.
    Ik verstrengel mijn ene hand in zijn haar maar doe niets. Gewoon om een beetje houdvast te hebben en knijp in het laken met mijn andere hand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet weer naar de volgende verjaardag. Weet niet of ik kan reageren. Baaaayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik glimlach naar hem. 'Kan jij het me dan leren?' Vraag ik aan hem. 'Ontspanning is altijd welkom. Hoewel jouw massage's ook erg ontspannend zijn.' En ik grinnik dan. Die zijn echt heerlijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.