• Oke, ik moet even m'n verhaal kwijt want ik zit er best wel mee :/

    Ik zit dus in de 2e van het vwo, en er zitten dus ook meiden bij mij in de klas. 10 meiden intotaal. 1 van die meiden was al een apart geval in de eerste klas, ze zag er zo arrogant uit, dikke foundation kop, altijd haarlak etc bij der blablabla. Kennelijk valt dat best mee, en is ze wel aardig. 2 weken geleden was had ze ruzie met een meisje, en is ze daar na school met een groepje naar haar gegaan. Een jongen heeft de 'vecht partij' dus gefilmd, en dit kwam op youtube. Ook ik heb dit gezien, je kwam zien dat ze dat meisje volop in der gezicht sloeg met der ring net onder haar oog daarzo. Hierna is her wel dus overgegaan, maar was het wel hét gesprek van de dag op school. Nu is ze dus vorige week zondag/maandag nacht om 1 uur haar kamer uit gegaan via het raam, heeft de metro gepakt en is met vrienden in Rotterdam geweest. Ze is om 5 uur opgepakt, en zat tot 8 uur vast. HOE GEK BEN JE IN JE KOP OM DIT TE FLIKKEN ? daardoor was ze ook niet op school die maandag. En dus vandaag, was ik eerste 2 uur vrij en stond bij mn kluisje wat te praten met vrienden, ook haar. Ze vroeg aan me of ik even mee wou lopen naar de afdelingsleider want ze moest zich melden. Net toen we op de trap liepen stond ze stil en keek me aan. 'kan je een geheim bewaren merel ?' ik knikte. 'ik denk dat ik aangeschoten / dronken ben, ik moest gewoon de trap af kruipen zowat want ik kon bijna niet lopen.' ik keek haar met open mond aan. 'wat heb je gedaan ?' ze greep mn arm want ze wankelde. 'ik heb 4 glazen gedronken in 10 minuten' geschrokken keek ik haar aan en we liepen door naar de kamer van de afdelingsleider. Ze melde zich, en daarna gingen we naar de les. Na de les stonden we nog even voor het lokaal te praten etc. Ze zei tijdens de les al tegen me dat het niet goed ging en dat ze moest kotsen. Dus jawel, we stonden te praten met nog zo'n 8 andere mensen eromheen, en ze kreeg echt gewoon kots bewegingen en toen kwam alles eruit. En promt, alles voor een deel over mijn schoenen ;/

    Dat was 't, uiteindelijk is ze naar huis gegaan ofcourse.
    Maar ik bedoel, ze is 13, en drinkt al, kwam dus aangeschoten op school en kotste.. Dit is toch niet normaal voor een 13 jarige ?
    En nee, haar ouders zijn geen alcolisten ofzo..

    De wereld wordt steeds vroeger volwassen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Licorn schreef:
    De wereld wordt steeds vroeger volwassen


    Tja, dat zeker.. Maar ik vindt het zo apart. Ze is een harstikke aardig meisje, maar ze wordt heel slecht beïnvloed door haar vrienden, ze heeft foute vrienden, niet dat dat mijn keuze aan vrienden is, maar ik en 2 andere vriendinnen maken ons zorgen over haar, als ze zo door gaat..

    STRATFORDGUY schreef:
    (...)

    Tja, dat zeker.. Maar ik vindt het zo apart. Ze is een harstikke aardig meisje, maar ze wordt heel slecht beïnvloed door haar vrienden, ze heeft foute vrienden, niet dat dat mijn keuze aan vrienden is, maar ik en 2 andere vriendinnen maken ons zorgen over haar, als ze zo door gaat..

    Ga naar je mentor/kindertelefoon/wie je dan ook maar kan bedenken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    STRATFORDGUY schreef:
    (...)

    Tja, dat zeker.. Maar ik vindt het zo apart. Ze is een harstikke aardig meisje, maar ze wordt heel slecht beïnvloed door haar vrienden, ze heeft foute vrienden, niet dat dat mijn keuze aan vrienden is, maar ik en 2 andere vriendinnen maken ons zorgen over haar, als ze zo door gaat..


    probeer haar weg tekrijgen bij die vrienden..


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.