• Lol, bij ons komt er altijd zo'n héle dikke ekster ;p Dan heeft hij voedsel en dat doopt hij in onze fontein om het vervolgens op te eten :'D

    Maf beest.

    Iemand anders rare beesten in de tuin? Of dagelijkse gasten? ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een reiger. Die jaagt altijd achter onze vissen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wij hebben konijntjes in de tuin. =) Echt schattig ^^. Maar als ze ons zien vluchten ze =(.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haha, leuke vogel dat. :Y) Maar nee, we hebben alleen last van dikke duiven die in onze tuin gaan lopen poepen, maar dan gaat m'n vader echt zo raar lopen dansen, zodat ze schrikken en weg vliegen. :')

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 12:18 ]


    wth.

    Mollen enzo ;D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb geen tuin ):

    Ahja, het moet mals zijn he, anders krijgt die het misschien niet doorgeslikt. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oooh en we hebben eekhoorns! >3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Waarom heeft iedereen eekhoorntjes en konijnen? :'D Wij hebben alleen die ekster met overgewicht o-o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bij mij loopt er altijd een zwarte kat door de tuin, en hij is niet van ons :]


    I wish you were here.

    Mijn moeder heeft een klein muisje in de tuin, die komt elke avond langs om te kijken of er eten ligt, mijn moeder legt nu kleine stukjes brood neer, dan heeft de kleine muisje te eten, echt schattig


    What is youre favo scary movie?

    wij hebben een haas naast het huis en die zien onze honden dan en dan worden ze helemaal hyper(nerd)(nerd)


    Wat is geel en als je op een knopje drukt rood? Een kuikentje in de blender.

    Een kat die niet van ons is, een vlaamse gaai en tien miljoen goedvissen:Y)


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik dacht bij de titel aan Pino ;D

    Maar ik heb geen rare dieren in de tuin n.n


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    2 dikke bosduiven en kleinere vogeltjes waarvan ik de naam niet meer weet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson