• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1



    Users die Perciver shippen
    Square
    PercyWood
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Scuttle
    BlueHope
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van PercyWood
    Chocolate van PercyWood
    30 days of writing || Perciver Style [EN] [NL] van PercyWood
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van PercyWood
    The Medical Diary van Wiarda
    Freckles [one-shot] van Wiarda
    Hostage van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Scuttle
    Olivers Obsession van Scuttle
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square

    Perciver fanart op Q
    Perciver Snogging van PercyWood
    Perciver Characters van PercyWood
    Perciver United van PercyWood
    Just Kiss the Boy van Scuttle
    Naamloze Perciverness van Scuttle
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Perciver blogs en fanfic recs
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percywood.tumblr.com - Blog van PercyWood
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Perciver-shipper bent, laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 23:22 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Florreke schreef:
    Soooooooooooooooo CUTE!! :P Waar heb je dat gevonden?!


    Via http://weasleys-wood.livejournal.com/, daar stond hij op. Hij is van http://brinimc.livejournal.com/76331.html (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    En Isabella is weer Perciver aan het schrijven, dit keer een voorbeeld van Olivers vreemde Percyobsessies :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik had een goed idee en nu weet ik het niet meer


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik had een goed idee en nu weet ik het niet meer


    *cyberhug* Je herinnert je het straks vast wel weer. (flower)

    Nu heb ik zin om iets met Perciver en middernachtstochtjes op een bezem te gaan doen, maar dan zou het natuurlijk wel het netst zijn om er een fatsoenlijk plot omheen te verzinnen.

    Aan de andere kant; als ik Perciver schrijf heeft het bijna nooit een plot, zeker niet als het doelloze fluff is om mezelf bezig te houden. Ik heb weer iets te doen vanavond. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gancanagh schreef:
    Ik had een goed idee en nu weet ik het niet meer



    D:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Het is zo vervelend. Alsof er een bal onder de kast gerold is. Je wéét dat hij er ligt, maar je kan er gewoon niet bij hoe ver je ook reikt. D:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Het is zo vervelend. Alsof er een bal onder de kast gerold is. Je wéét dat hij er ligt, maar je kan er gewoon niet bij hoe ver je ook reikt. D:

    Pak een bezem en schuif het eronder vandaan. Jij zal die bal hoe dan ook krijgen. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 21:08 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb geen symbolische bezem (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik heb geen symbolische bezem (cat)

    Koop er een. (cat) Probeer anders eerst over iets anders te schrijven, dan komt het wel weer terug.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gancanagh schreef:
    Ik heb geen symbolische bezem (cat)


    Tada.



    :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik weet enkel nog dat ik er weer een four shot van wilde maken. En ik zat ermee te spelen het in hun schooljaren te laten afspelen, maar dat is echt alles (no_chears)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik weet enkel nog dat ik er weer een four shot van wilde maken. En ik zat ermee te spelen het in hun schooljaren te laten afspelen, maar dat is echt alles (no_chears)


    Misschien herinner je het je opeens als je gaat slapen, het klinkt niet logisch, maar dat is het moment dat ik me vaak allemaal dingen herinner. :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Misschien herinner je het je opeens als je gaat slapen, het klinkt niet logisch, maar dat is het moment dat ik me vaak allemaal dingen herinner. :Y)


    Om dan uit je bed te springen en heel A4'tje vol te krabbelen... xD

    Trouwens, ik denk dat ik een Perciver-songfic ga schrijven... Wel al een idee voor een liedje, maar dat is dan ook alles... Ah, het komt er wel van ;) In elk geval, een nieuwe Perciver-schrijfster staat te trappelen om geboren te worden (A)

    @Gancanagh: Ik duim voor jou!!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 19:31 ]


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Florreke schreef:
    (...)

    Om dan uit je bed te springen en heel A4'tje vol te krabbelen... xD

    Trouwens, ik denk dat ik een Perciver-songfic ga schrijven... Wel al een idee voor een liedje, maar dat is dan ook alles... Ah, het komt er wel van ;) In elk geval, een nieuwe Perciver-schrijfster staat te trappelen om geboren te worden (A)

    @Gancanagh: Ik duim voor jou!!


    Doen! Alle Perciver is prima, ook songfics. ^^


    En Gancanagh, ik hoop voor je dat je dat idee ooit nog uit de kast onder de kast vandaan krijgt, met of zonder denkbeeldige bezem. :'D

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 19:36 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zie dit dus echt nu pas....... Ik ship Perciver^^ Ik ship veel te veel^^


    We've lived in the shadows for far too long.