• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1



    Users die Perciver shippen
    Square
    PercyWood
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Scuttle
    BlueHope
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van PercyWood
    Chocolate van PercyWood
    30 days of writing || Perciver Style [EN] [NL] van PercyWood
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van PercyWood
    The Medical Diary van Wiarda
    Freckles [one-shot] van Wiarda
    Hostage van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Scuttle
    Olivers Obsession van Scuttle
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square

    Perciver fanart op Q
    Perciver Snogging van PercyWood
    Perciver Characters van PercyWood
    Perciver United van PercyWood
    Just Kiss the Boy van Scuttle
    Naamloze Perciverness van Scuttle
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Perciver blogs en fanfic recs
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percywood.tumblr.com - Blog van PercyWood
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Perciver-shipper bent, laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 23:22 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scuttle schreef:
    (...)

    Wie voelt zich geroepen? :'D


    Ik zou het eigenlijk wel willen doen, maar ik heb die over Percy's haar ook al geschreven. Eigenlijk zou iemand anders deze laatste even moeten invullen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    BlueHope schreef:
    (...)

    nog een TTO mensje. I like you too!


    Yay :'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Square schreef:
    (...)

    Ik zal je in de beginpost zetten. Welkom! *O*

    En ik ben het overigens met Wiarda eens dat je niet "te veel" kunt shippen. Zeker Perciver niet, hehe. :'D



    Dankje. Ik ben allang blij dat er meer Perciver shippers zijn... Tot nu toe heb ik er bij mij op school nog maar 1 gevonden :(


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (...)


    Dankje. Ik ben allang blij dat er meer Perciver shippers zijn... Tot nu toe heb ik er bij mij op school nog maar 1 gevonden :(


    Haha, op school ben ik nog nooit iemand tegengekomen met wie ik een gesprek over shippen kon voeren, laat staan Perciver. Dat lijkt me echt geweldig, hehe. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    Als dat zou kunnen, ben ik bang dat ik die grens allang overschreden zou hebben. Eigenlijk zou ik eens een blog-post maken met al mijn ships (en de reden waarom ik ze ship, headcanons, favoriete fanfics etc.), maar ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is. Dan ben ik namelijk nog wel even bezig. :'D


    Mijn Frans lerares vroeg me welke tv series ik keek, ik was volgens mij 5 minuten bezig met opnoemen en uitleggen wat ze inhielden, bij ships zal dat waarschijnlijk wel langer duren, ik heb de neiging om alles en iedereen te shippen.. x'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Mijn Frans lerares vroeg me welke tv series ik keek, ik was volgens mij 5 minuten bezig met opnoemen en uitleggen wat ze inhielden, bij ships zal dat waarschijnlijk wel langer duren, ik heb de neiging om alles en iedereen te shippen.. x'D


    Ik ook... Ik ship alles en iedereen met alles en iedereen. Behalve Jonhlock, Perciver en Scorpius and Rose


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (...)


    Dankje. Ik ben allang blij dat er meer Perciver shippers zijn... Tot nu toe heb ik er bij mij op school nog maar 1 gevonden :(


    Ik kom bij mij op school zo ver dat ik met één vriendin over Delena (Damon x Elena van Vampire Diaries) kan praten, maar als ik over een slash ship als Perciver ga beginnen denk ik niet dat haar ogen er niet uitploppen en ze vervolgens een permanent wijd opengesperde mond krijgt. :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Square schreef:
    (...)

    Ik zou het eigenlijk wel willen doen, maar ik heb die over Percy's haar ook al geschreven. Eigenlijk zou iemand anders deze laatste even moeten invullen. :'D


    Wie biedt zich aan? We zoeken nog een vrijwilliger? :'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Mijn Frans lerares vroeg me welke tv series ik keek, ik was volgens mij 5 minuten bezig met opnoemen en uitleggen wat ze inhielden, bij ships zal dat waarschijnlijk wel langer duren, ik heb de neiging om alles en iedereen te shippen.. x'D

    Dat heb ik dus ook, al is het in de meeste gevallen wel maar op één manier of onder bepaalde omstandigheden. >< Ik ben toch nog redelijk kieskeurig wat ships betreft. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Ik kom bij mij op school zo ver dat ik met één vriendin over Delena (Damon x Elena van Vampire Diaries) kan praten, maar als ik over een slash ship als Perciver ga beginnen denk ik niet dat haar ogen er niet uitploppen en ze vervolgens een permanent wijd opengesperde mond krijgt. :Y)


    Nee, ik heb dan een vriendin met wie ik over bijna elke ship kan praten die ik ken. En dan zitten we daar te fangirlen over een bepaalde ship en dan zit de rest ons raar aan te kijken....


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (...)

    Nee, ik heb dan een vriendin met wie ik over bijna elke ship kan praten die ik ken. En dan zitten we daar te fangirlen over een bepaalde ship en dan zit de rest ons raar aan te kijken....


    Als ik en mijn vriendin over TVD gaan praten keert de rest ons gewoon de rug toe omdat we dan zo enthousiast worden dat het irritant is :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    BlueHope schreef:
    (...)

    Ik ook... Ik ship alles en iedereen met alles en iedereen. Behalve Jonhlock, Perciver en Scorpius and Rose

    *Johnlock. (cat) Maar daar ga ik verder maar even niet op in, voordat ik per ongeluk te fel word. (A)

    EDIT; sorry, verkeerd begrepen. Ik dacht dat je zei dat je dit dus niet shipte, maar dan zou je hier natuurlijk niet zijn. :'D

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:28 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat heb ik dus ook, al is het in de meeste gevallen wel maar op één manier of onder bepaalde omstandigheden. >< Ik ben toch nog redelijk kieskeurig wat ships betreft. :'D


    Ik ship veel, maar sommige ships zijn in mijn ogen gewoon gedoemd om te zinken.. Ik zie echt niks in Snarry en Drarry, maar ik ben vast de enige :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Als ik en mijn vriendin over TVD gaan praten keert de rest ons gewoon de rug toe omdat we dan zo enthousiast worden dat het irritant is :')


    Dat hebben mijn ouders wanneer mijn zusje en ik over welk fandom dan ook beginnen te praten. "O, daar gaan ze weer." :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    *Johnlock. (cat) Maar daar ga ik verder maar even niet op in, voordat ik per ongeluk te fel word. (A)


    Volgens mij bedoelt ze niet dat ze het niet shipt, maar dat ze John en Sherlock niet met anderen shipt - of heb je daar ook iets op tegen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan