• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1



    Users die Perciver shippen
    Square
    PercyWood
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Scuttle
    BlueHope
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van PercyWood
    Chocolate van PercyWood
    30 days of writing || Perciver Style [EN] [NL] van PercyWood
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van PercyWood
    The Medical Diary van Wiarda
    Freckles [one-shot] van Wiarda
    Hostage van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Scuttle
    Olivers Obsession van Scuttle
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square

    Perciver fanart op Q
    Perciver Snogging van PercyWood
    Perciver Characters van PercyWood
    Perciver United van PercyWood
    Just Kiss the Boy van Scuttle
    Naamloze Perciverness van Scuttle
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Perciver blogs en fanfic recs
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percywood.tumblr.com - Blog van PercyWood
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Perciver-shipper bent, laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 23:22 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scuttle schreef:
    (...)

    Ik ship veel, maar sommige ships zijn in mijn ogen gewoon gedoemd om te zinken.. Ik zie echt niks in Snarry en Drarry, maar ik ben vast de enige :')

    Het is nog altijd beter dan Droldemort. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Dat hebben mijn ouders wanneer mijn zusje en ik over welk fandom dan ook beginnen te praten. "O, daar gaan ze weer." :'D


    Haha :') Dat hebben mijn ouders ook wel een beetje, mijn broertje gaat er dan altijd expres doorheen praten.. (cat)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Square schreef:
    (...)

    Volgens mij bedoelt ze niet dat ze het niet shipt, maar dat ze John en Sherlock niet met anderen shipt - of heb je daar ook iets op tegen?

    Nee, ik las het iets te snel, geloof ik. Sowwie. :W Ik ben toe aan vakantie.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    *Johnlock. (cat) Maar daar ga ik verder maar even niet op in, voordat ik per ongeluk te fel word. (A)

    EDIT; sorry, verkeerd begrepen. Ik dacht dat je zei dat je dit dus niet shipte, maar dan zou je hier natuurlijk niet zijn. :'D


    Sorry, typ fout....
    en ik vind die drie pairings te leuk om met andere te shippen......
    Geeft niet als je het fout las, gebeurt mij ook wel eens

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:31 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Het is nog altijd beter dan Droldemort. :Y)


    Ohmijngod, alleen al de shipnaam. Zijn daar überhaupt fanfics van? ... Wil ik dat eigenlijk wel weten? :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik ship Percy en Oliver met elkaar, en met mezelf :'D

    Oké, niet echt :') Maar ik zou echt vrienden met Percy willen zijn, hij lijkt me best wel awesome als je hem goed leert kennen en dan zou ik hem meteen even aan Oliver koppelen!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik las vanochtend trouwens echt een awesome Johnlock one-shot op Tumblr, ik werd helemaal enthousiast, terwijl ik het niet eens ken :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Wie biedt zich aan? We zoeken nog een vrijwilliger? :'D


    Wat heb ik gemist?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nee, ik las het iets te snel, geloof ik. Sowwie. :W Ik ben toe aan vakantie.

    Ik heb vakantie :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Wat heb ik gemist?


    Scuttle schreef:
    (...)

    You're welcome :3

    Ik ben nu bezig met een One-shot / stand alone / hoe je het wil noemen die Olivers Obsession heet, waarin ik Olivers geweldige obsessie met Percy's lach als onderwerp heb genomen voor een stand alone die ongeveer 700 woorden moet worden, waar ben ik aan begonnen? :')


    Wiarda schreef:
    (...)
    Jaaa! Dan moet iemand eigenlijk nog een fic schrijven over Olivier die geobserdeerd is door Percy's bril en dan hebben we een set (zijn sproeten in "Freckles", zijn haar in "Oliver's favourite colour" en nu dus zijn lach in jouw one-shot :'D).


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Ohmijngod, alleen al de shipnaam. Zijn daar überhaupt fanfics van? ... Wil ik dat eigenlijk wel weten? :')

    Volgens mij wel. Ik heb ze niet opgezocht, maar het schijnt echt te bestaan...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Ooh *gaat aan de slag* Zijn bril?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wiarda schreef:
    (...)
    Volgens mij wel. Ik heb ze niet opgezocht, maar het schijnt echt te bestaan...

    Er zijn zelfs fanfiction van Voldemort met Nagini en dan ook 16+. Ik was nieuwsgierig en verveelde me, bad combination.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ooh *gaat aan de slag* Zijn bril?

    Jup, dan hebben we een Percy-kwartetje. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Jup, dan hebben we een Percy-kwartetje. :'D

    Lol. Oliver obsessing over Percy's bril, dit wordt nog leuk.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis