• Ja, die layout. Daar moet ik echt even aan wennen... hmhmhm..
    Wat vinden jullie ervan?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind 'm wel leuk. Het is wel jammer dat je je template niet meer zo uitgebreid kan maken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wow, ik schrok me echt dood toen ik net weer op Q ging kijken, haha. :'D Ik vind het een beetje strak en saai, maar het went wel. c:


    wth.

    Ik vond Rutger's opmerking wel terecht: in 2004 hadden ze echt een lelijke lay-out en toen was ook iedereen ertegen (: misschien zitten we binnen een jaartje weer te kijken van hoe lelijk de 'oude' lay-out was.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het aan de ene kant een hele verbetering, maar ik vind het wel ietwat saai. het is wel heel erg strak en alle kleur is weg. Ik ben er nog niet helemaal over uit :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Frodo schreef:
    Ik vond Rutger's opmerking wel terecht: in 2004 hadden ze echt een lelijke lay-out en toen was ook iedereen ertegen (: misschien zitten we binnen een jaartje weer te kijken van hoe lelijk de 'oude' lay-out was.


    Dat denk ik ook precies. Hoe je het ook went of keert; deze is toch wel wat rustiger vind ik. En die blokjes doen het nu sneller als je er met je muis op gaat staan (van gedichten, forum etc.)
    Je zou met je muis op de achtergrond moeten kunnen klikken om de kleur te veranderen (gewoon van die standaardkleuren) of dat je dan zo een achtergrond afbeelding kan uploaden als achtergrond. Iedereen tevreden.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:56 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Katerina schreef:
    ben ik de enige die krijgt; je hebt een nieuwe prive bericht, maar er geen heeft?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lexus schreef:
    (...)

    Dat denk ik ook precies. Hoe je het ook went of keert; deze is toch wel wat rustiger vind ik. En die blokjes doen het nu sneller als je er met je muis op gaat staan (van gedichten, forum etc.)
    Je zou met je muis op de achtergrond moeten kunnen klikken om de kleur te veranderen (gewoon van die standaardkleuren) of dat je dan zo een achtergrond afbeelding kan uploaden als achtergrond. Iedereen tevreden.


    Die laatste opmerking is misschien nog wel een hele goede suggestie voor in de toekomst, wanneer de site helemaal in orde is!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het wel iets hebben . Ik moet er gewoon nog aan wennen zoals iedereen veronderstel ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Frodo schreef:
    (...)

    Die laatste opmerking is misschien nog wel een hele goede suggestie voor in de toekomst, wanneer de site helemaal in orde is!


    Indeed (als hij er niet tering sloom door wordt)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind het echt heel jammer.. Het is juist de layout waar ik aan gewend bent, die me het gevoel geeft dat ik echt op quizlet zit. Nu lijkt het net alsof ik op een andere site zit en het gevoel is er niet meer :x
    Maarja, er is niks aan te doen, het is gewoon even wennen :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Die kleuren zijn gewoon een nee.


    Pretty is just a pretty word.

    eerst dacht ik "oh, de verkeerde site", toen dacht ik "wtf?:O" toen dacht ik "best wel weeiiird" en toen dacht ik "Totally awesome ^-^"


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Lelijk as fuck. Bah..

    Fanning schreef:
    Ik vind de kleurtjes niet echt leuk. (dat groen en zwart) :'D


    Dit, maar verder vind ik het wel heel leuk.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    neeeeeeeh
    je kan maar 2 kleuren kiezen in templates.
    dat is gewoon kut.

    en dat eeuwige groen.... en nu ook met grijs :(



    bweh


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.