• Ja, die layout. Daar moet ik echt even aan wennen... hmhmhm..
    Wat vinden jullie ervan?


    Aan niets denken is ook denken.

    eigenlijk wel leuk(:
    Wel vond ik de vorige heel warm en nu vind ik het een beetje kaal. Er moet meer kleur komen. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    We moeten er gewoon allemaal nog eventjes aan wennen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind de kleurtjes niet echt leuk. (dat groen en zwart) :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ja, ik vind het vooral zo raar dat ik nu niet meer naar rechts moet kijken voor de topics maar dat ze een beetje in het midden staan (klinkt een beetje vaag, maar misschien snappen jullie wat ik bedoel). Op een of andere manier vind ik de layout wel wat rustgevends hebben.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind het een heel erg vervelende lay-out.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:42 ]


    Ex astris, sciencia

    Lang leve mijn Stylish Template. Ik vind het er verder geweldig uit zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Lang leve mijn Stylish Template. Ik vind het er verder geweldig uit zien.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    mooi, even wennen, maar dat gaat nu wel goedXd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vind het mooiii..... :D Maar moet nog wel even wennen hooor (zit de laatste tijd niet zoveel meer op Q)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik vind dat hij wel iets vrolijker mag... Het ziet er wat somber uit en ook de profielen vind ik minder geworden...

    Maar verder kan ik er best wel aan wennen denk ik!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind 't helemaal niets. (cat)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Utlapa schreef:
    Ik vind het een heel erg vervelende lay-out.


    Life is a beautiful struggle

    ben ik de enige die krijgt; je hebt een nieuwe prive bericht, maar er geen heeft?


    --

    Het is niet echt mijn stijl,.Ik ben gewoon de vorige heel erg gewend.. En deze vind ik wel ietsjes saaier, hij mag wel wat meer leuke felle kleurtjes hebben. Tsja, dat wordt heel erg wennen.


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Wauw, ik schrok me kapot net met die nieuwe lay-out...
    Waarschijnlijk zijn we er allemaal gauw aan gewend, en vinden we de oude lay-out dan weer raar.. :)


    Bad decisions make good stories.