• hey ,

    ja ik weet het ik heb al eens zo een topic gemaakt maar ik kreeg maar 3 antwoorden. Sorry als dit niet mag

    Dus ik zit met een 'probleem' .
    Ik denk dat een jongen op mij is maar ik weet het niet 100%

    Want bij geschiedenis draait hij zich heelsaan om en lacht naar mij .
    Bij LO toont hij hoe goed hij is bij basket.
    Of hoe sterk hij wel niet is.
    Hij geeft mij complimentjes.
    En hij doet ook alles zodat hij mijn aandacht heeft .
    So ? Wat denken jullie ? ( Hou er a.u.b ook rekening mee dat ik lelijk ben )

    Sorry als dit niet mag en alvast bedankt bro's !


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Balance schreef:
    Je bent lelijk, dus hij vind je vast niet leuk nee. :Y)

    Ja deze reactie moest gewoon even.

    Lekker lullig doe jij - en ja, ik weet dat ze het zelf ook zegt - maar om er zo de spot mee te drijven is volkomen onnodig.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Lekker lullig doe jij - en ja, ik weet dat ze het zelf ook zegt - maar om er zo de spot mee te drijven is volkomen onnodig.

    Don't care. (cat)


    -

    Jaccochips schreef:
    So ? Wat denken jullie ? ( Hou er a.u.b ook rekening mee dat ik lelijk ben )
    Waar slaat dit op?! Lelijk of mooi, als je innerlijk niet goed zit kom je nergens.
    Ot; het zou kunnen.. enige manier om er achter te komen is door het te vragen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Balance schreef:
    (...)
    Don't care. (cat)

    ALs jij dat vindt.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    ALs jij dat vindt.

    Dat vind ik.


    -

    Lillojohn schreef:
    Ten eerste je bent vast niet lelijk. En was je dat zelf gehandicapte mensen vinden liefde.

    Op zich hoeft daar geen "zelfs" te staan.
    Maar goed, over jouw probleem.
    Als je hem leuk vindt, reageer dan op alles wat hij doet, dan kom je er vanzelf achter of het wat kan worden tussen jullie of niet!
    Als je hem niet leuk vindt, doe dan vooral niets en friendzone hem!
    Over dat lelijk zijn: Kijk, dit klinkt misschien heel cliché enzo, maar ik heb nog nooit iemand gezien die ik lelijk vond. Echt niet. Wat is sowieso lelijk en mooi? Iedereen is mooi op zijn eigen manier? Iedereen heeft zijn imperfecties, maar vooral ook dingen die mooi zijn aan hem/haar. Denk daar de volgende keer aan als je voor de spiegel staat.
    Oh, en jongens letten zoveel minder op uiterlijk dan iedereen denkt, ik ga best wel goed om met een paar jongens en zij zijn gewoon heel aardig en (als je de sexistische opmerkingen die ze 24/7 maken, niet meetelt) gaan ze voor 90% voor het innerlijk.
    En die 10% staat dan vooral voor een mooie lach en mooie ogen.


    " You can only go as far as you push "

    Lillojohn schreef:
    Ten eerste je bent vast niet lelijk. En was je dat zelf gehandicapte mensen vinden liefde.

    Op zich hoeft daar geen "zelfs" te staan.
    Maar goed, over jouw probleem.
    Als je hem leuk vindt, reageer dan op alles wat hij doet, dan kom je er vanzelf achter of het wat kan worden tussen jullie of niet!
    Als je hem niet leuk vindt, doe dan vooral niets en friendzone hem!
    Over dat lelijk zijn: Kijk, dit klinkt misschien heel cliché enzo, maar ik heb nog nooit iemand gezien die ik lelijk vond. Echt niet. Wat is sowieso lelijk en mooi? Iedereen is mooi op zijn eigen manier? Iedereen heeft zijn imperfecties, maar vooral ook dingen die mooi zijn aan hem/haar. Denk daar de volgende keer aan als je voor de spiegel staat.
    Oh, en jongens letten zoveel minder op uiterlijk dan iedereen denkt, ik ga best wel goed om met een paar jongens en zij zijn gewoon heel aardig en (als je de sexistische opmerkingen die ze 24/7 maken, niet meetelt) gaan ze voor 90% voor het innerlijk.
    En die 10% staat dan vooral voor een mooie lach en mooie ogen.


    " You can only go as far as you push "

    Sandrachips schreef:
    Ik weet niet zeker of hij verliefd op je is, maar er bestaat wel een kans dat hij je leuk vindt, ja.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Iedereen is mooi, niemand is lelijk. Ik zit met hetzelfde probleem en hij doet hetzelfde wat mijn crush bij mij doet, haha! En nog wat dingen, maar ik ga niet een hele lijst hier maken. ^^ Het zou best kunnen dat hij op je is, blijf vooral contact houden met hem en (blijf) lachen met elkaar! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Als je eens aan hem vraagt of ie na school met je wilt chillen en hij ja zegt, dan kan je aan hem laten zien hoe leuk jij bent of, wie weet, kan je zeggen dat jij hem leuk vind.
    Good luck! X


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Britsanity schreef:
    Helaas voor jou, en voor mezelf, zit ik met hetzelfde probleem.:Y)


    METOO!!!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Balance schreef:
    Je bent lelijk, dus hij vind je vast niet leuk nee. :Y)

    Ja deze reactie moest gewoon even.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Lekker lullig doe jij - en ja, ik weet dat ze het zelf ook zegt - maar om er zo de spot mee te drijven is volkomen onnodig.


    Wow dit, ben jij bitch ofzo? Laatmaar ik heb het antwoord al: JA


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Britsanity schreef:
    Helaas voor jou, en voor mezelf, zit ik met hetzelfde probleem.:Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Bronx schreef:
    Ten eerste; dat van dat je lelijk bent is bullshit. Iedereen is mooi op zijn eigen manier en aangezien een jongen aandacht voor je heeft, heeft dat er helemaal niets mee te maken! De aanleidingen zijn er misschien wel, maar je kan het alleen maar zeker weten als je er met hem over gaat praten.


    Pain is weakness leaving the body.