• hey ,

    ja ik weet het ik heb al eens zo een topic gemaakt maar ik kreeg maar 3 antwoorden. Sorry als dit niet mag

    Dus ik zit met een 'probleem' .
    Ik denk dat een jongen op mij is maar ik weet het niet 100%

    Want bij geschiedenis draait hij zich heelsaan om en lacht naar mij .
    Bij LO toont hij hoe goed hij is bij basket.
    Of hoe sterk hij wel niet is.
    Hij geeft mij complimentjes.
    En hij doet ook alles zodat hij mijn aandacht heeft .
    So ? Wat denken jullie ? ( Hou er a.u.b ook rekening mee dat ik lelijk ben )

    Sorry als dit niet mag en alvast bedankt bro's !


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Ik weet niet zeker of hij verliefd op je is, maar er bestaat wel een kans dat hij je leuk vindt, ja.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Helaas voor jou, en voor mezelf, zit ik met hetzelfde probleem.:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ten eerste; dat van dat je lelijk bent is bullshit. Iedereen is mooi op zijn eigen manier en aangezien een jongen aandacht voor je heeft, heeft dat er helemaal niets mee te maken! De aanleidingen zijn er misschien wel, maar je kan het alleen maar zeker weten als je er met hem over gaat praten.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik denk dat hij je wel leuk vindt! En waarom schrijf je dat je lelijk bent? Het kan zijn dat hij je wel mooi vindt, hoor (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ten eerste je bent vast niet lelijk. En was je dat zelf gehandicapte mensen vinden liefde.

    ontopic: De belangrijke vraag is vind je hem leuk?
    Ja? Laat het dan zien of zeg het hem.
    Nee heb je ja kan je krijgen.


    I follow only one rule |

    Shut up about you being ugly. Not true. Het kan gewoon zijn dat hij je mag, dus hij hoeft niet echt verliefd op je te zijn. Maar dat hij je mag is ook al een goed teken.


    The odds are néver in our favor.

    Ik maak op atm hetzelfde mee, maar ik vind die jongen totaal niet leuk en hij is echt irritant. Hij zit bij mij in de klas --"
    Maar goed. Ik weet het niet, want sommige jongens doen dit soort dingen ook om jou goed te laten voelen weet je. Dat had ik vorig jaar.
    Maar heel misschien zou het ook kunnen dat hij je wel leuk vind.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ten eerste: zoals een paar al zeiden: niemand is lelijk. Iedereen is mooi en ik vind persoonlijk dat ieder voor zichzelf moet uitvinden wat er uniek aan hun is. En je moet echt niet zo bot over jezelf zijn.
    Nu over je vraag: er is een kans dat hij je idd leuk vindt.


    -

    Lillojohn schreef:
    Ten eerste je bent vast niet lelijk. En was je dat zelf gehandicapte mensen vinden liefde.

    ontopic: De belangrijke vraag is vind je hem leuk?
    Ja? Laat het dan zien of zeg het hem.
    Nee heb je ja kan je krijgen.

    Dit xD

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:46 ]


    Can't control my second personality

    Spreek een keertje met hem af na schooltijd of vraag of hij je helpt met een vak waar je slecht in bent, en hij toevallig heel goed in is :P Zo kom je erachter of hij je ook leuk vind en kun je wat meer vragen.
    Wij kunnen niet bepalen of hij je leuk vind. Dat kan alleen jij door naar zijn reacties te kijken en dingen met hem te doen. Succes! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    So ? Wat denken jullie ? ( Hou er a.u.b ook rekening mee dat ik lelijk ben )
    Waar slaat dit op?! Lelijk of mooi, als je innerlijk niet goed zit kom je nergens.
    Ot; het zou kunnen.. enige manier om er achter te komen is door het te vragen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:16 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Bronx schreef:
    Ten eerste; dat van dat je lelijk bent is bullshit. Iedereen is mooi op zijn eigen manier en aangezien een jongen aandacht voor je heeft, heeft dat er helemaal niets mee te maken! De aanleidingen zijn er misschien wel, maar je kan het alleen maar zeker weten als je er met hem over gaat praten.


    I totally agree with you, dude! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je bent lelijk, dus hij vind je vast niet leuk nee. :Y)

    Ja deze reactie moest gewoon even.


    -

    Balance schreef:
    Je bent lelijk, dus hij vind je vast niet leuk nee. :Y)

    Ja deze reactie moest gewoon even.


    Ik lach stiekem. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Ik lach stiekem. c:

    Ik ook xD


    I follow only one rule |