• Zoals er in de titel staat zoek ik zulke verhalen om te lezen.
    Wel:
    Fantasy
    Onbekende personen
    Niet:
    Bekende personen



    Zelf schrijf ik ook een story:




    Your soul is more.
    Explained in this lore.
    Open the door.
    And you will find the core.


    Dit is een fantasie verhaal met in de hoofdrol een meisje Olinia. Ze ontdekt dat er meer is tussen hemel en aarde. Zal het haar lukken om deze wereld te snappen?
    - Onbekende personen
    - Fantasie
    - Avontuur
    - Must Read! :p

    Nomina Animorum

    Notes:
    Kudo's zijn welkom (kudo)
    Neem een abo, ik waarschuw niet.

    Is de moeite wel waard. ;)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 20:32 ]


    I follow only one rule |

    Ik heb een OP verhaal; Flight 701


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Onbekende personenverhaal (:


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.



    Mana, een doodgewoon meisje, word gebeten door weerwolven
    Dan verdwijnen er mensen uit de roedel,
    Komen die ooit nog terug?


    klik op het plaatje. Het is een OP verhaal


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik weet niet of je van horror houdt, maar ik zet het er toch maar even bij.

    The Midnight Game




    "The Midnight Game is an old pagan ritual used mainly as punishment for those who have broken the laws of a pagan religion.

    While it is mainly used as a scare tactic to not disobey the gods, there is still a very real chance of death to those who play the Midnight Game. There's an even higher chance of permanent mental scarring. It is highly recommended that you DO NOT play the Midnight Game."

    Four teenagers, two boys and two girls, ignore the warnings and decide to play the game.
    Will they survive?

    Bloedstollend horrorverhaal geschreven uit de ogen van onbekende personen. Volledig Nederlandstalig.

    *Almost Fantasy*
    Een makkelijk verhaal om lekker weg te lezen :3

    Klik!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 16:37 ]


    Tijd voor koffie.

    The Other Side


    De 21 jarige Carolyn Sharon Charles had haar toekomst al uitgestippeld. Eerst wilde ze haar opleiding als stewardess afmaken. Het was altijd al haar droom geweest om rond de wereld te reizen en andere culturen te zien. Carolyn was net zoals de meesten jonge vrouwen over de oren verliefd. Haar grote liefde is niemand minder dan de 22 jarige Michel Silas Flynn. Michel wilde zelf advocaat worden. Dat wilde hij bereiken door rechten te studeren. Carolyns leven kon op dat moment niet beter. Ze wist wat ze ging doen laten en met wie ze een gezin wilde stichten.
    Op de nacht van 2 september gebeurde er iets dat niemand had voorzien. Michel overleed aan een auto ongeluk. Dader is op de vlucht, maar werd snel opgepakt.
    Carolyn stortte helemaal in en besloot om een paar keer per maand een brief te schrijven aan Michel. De eerste brief las ze voor op zijn begrafenis. Wanneer ze hem voorleest en verbrand is ze er heilig van overtuigd dat het bij Michel aankomt. Ondanks dat hij er niet meer is.
    Soundtrack


    Het ziet er niet echt Fantasy uit, maar dat wordt het wel c:.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 16:45 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor




    Freya Thoralddóttir lived in Norway during the Age of Silence. A war had been going on between the deities, the Æsir–Vanir War, but it had ended before she was born. Nobody knew why, but everyone was grateful for it.
    The day Freya turned six, she noticed something in the corner of her eye: a mirror hanging on the stone wall that stood in the corner of the garden of the house she lived in with her parents.
    She could see things in that mirror that no one else could see, not reflections, but an entire new world. Images of things that were long forgotten and images of things to come.
    When she was thirteen and became a woman, men turned up at her house to take her away from her parents. They told her she was not Thorald's daughter, but actually Freyja, the lost goddess of love, beauty, fertility, war and death, who was part of the Vanir; those who can see the future.
    War erupted again, for Freyja had been the cause of it all. Can Freya stop the Æsir and the Vanir from destroying everything, including Miðgarðr, the world of the humans, where her parents lived?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nog meer fantasy verhalen.


    I follow only one rule |

    Twists And Turns Of Faith

    Iets zwaarder, ik maak hem samen met een vriendin :)


    Tijd voor koffie.

    You okay with a lot of chapters?




    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    You okay with a lot of chapters?

    (...)

    Die is leuk (;


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn