• De stelling van deze week luidt:
    Er moet een strenger asielbeleid komen in Nederland

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    ja en nee.
    sommige mensen die ze hier laten blijven zijn dikke criminelen en doen zich alleen maar netjes voor.
    maar sommige mensen hebben echt recht op asiel, maar krijgen dit niet omdat het te streng is.


    Love, Live and Laugh Out Loud

    Mee eens,
    Die asielzoekers komen hier zomaar het land binnen en allemaal maar handje ophouden voor een uitkering. Nee, ik vind niet dat dat nog langer moet doorgaan. Je moet ze ook niet jaren laten wachten, dat hun kinderen hier opgroeien. Gewoon meteen een goed- of afkeuring geven en niet moeilijk doen. Maar het mag best strenger worden hier.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ja en het moet sneller werken! ik bedoel 8 jaar totdat je een ja of nee krijgt is te lang dan kan je niet meer terug!


    <3

    Er komen wel heel veel mensen hier en dat vind ik jammer maar een goede vriend van me moest bijna terug naar afganistan. Ik heb er een moeite mee om mensen weg te sturen maar ik snap het wel. Maar waar ik naar kijk is : wat zou ik doen als ik hem/haar was wat zou ik voelen wat zou ik doen. Ik heb medelijden met al die mensen die terug moeten gaan ! Maar er mogen inderdaad ook wel mensen naar andere landen . Maar gun hun teminste ook een leven zonder oorlog en geweld

    Amused schreef:
    (...)
    Dat vind ik ook hoor, maar wat kan je er aan doen?

    Heel weinig. Dat is het probleem D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.