• Ik ben vandaag heel blij. :Y)

    Ten eerste omdat ik binnenkort een initiatorcursus krijg in verschillende disciplines in het kajakken. Ik Geef in de lente/zomer sowieso al les aan nieuwe leden, maar volgende lente/zomer kan ik dat dus volgens de regels van de kunst. *O*

    En ten tweede ben ik heel blij omdat ik vandaag wezen shoppen ben voor sportspullen. Ik heb onder andere eindelijk een camelbag (een rugzakje met een waterzak en zuigbuisje) gescoord. Dan hoef ik voortaan geen flesjes water mee in mijn boot te nemen. Ook kocht ik nieuwe waterschoenen van neopreen. Dus dat zijn terug droge en warme voetjes in de winter aangezien mijn huidige waterschoentjes kapot en versleten zijn. En ik heb nog iets van neopreen gekocht: een gehele pak van neopreen. Wat geweldig is voor mijn volgende wildwateravontuurtjes en de jenevertocht.
    Ik kocht ook nog enkele oninteressante spulletjes, maar dat is dus niet zo interessant.

    Dus ik ben enorm blij dat ik deze spullen heb, want ik wil die al lang. Nu ben ik nog voor enkele willekeurige spulletjes aan het sparen. Maar kajakspullen zijn niet van de goedkoopste dingen. =P





    Nu ga ik nog even van mijn blijheid genieten, want tegenslag ligt altijd om de hoek. (pirate)

    Dus... Wat hebben jullie gedaan vandaag?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wow, dat lijken me aardig dure aankopen! Maar erg leuk.
    Ik ben ook gaan winkelen, maar ik koop vooral eten haha.


    Your make-up is terrible

    Dat klinkt veelbelovend. Ik vind kajakken ook heel leuk, vooral als ontspanning.
    En wat ik gedaan heb? Euh, niet veel. Wel tot twaalf uur in mijn bed gelegen en wat wezen schrijven.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Assassin schreef:
    Wow, dat lijken me aardig dure aankopen! Maar erg leuk.
    Ik ben ook gaan winkelen, maar ik koop vooral eten haha.

    Eten... Normaal staat dat ook op mijn lijstje. =P
    Het zijn misschien niet de goedkoopte dingen, maar ze gaan ook wel heel lang mee!

    Gilmore schreef:
    Dat klinkt veelbelovend. Ik vind kajakken ook heel leuk, vooral als ontspanning.
    En wat ik gedaan heb? Euh, niet veel. Wel tot twaalf uur in mijn bed gelegen en wat wezen schrijven.

    Kajak in alle vormen is pure ontspanning voor mij. :Y)
    Maar zo eens luieren en rustig schrijven, is ook leuk af en toe. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat leeeeeuk. Ik wil ook wel zo'n camelbag en die vul ik dan met energy voor op school. Of drank! Geweldig :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ziet er chique uit!
    Vandaag? Mensen slaapwel wensen en wat chatten. :Y) (ah, in tien minuten kan jen iet meer doen)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Awesome! (yeah)


    26 - 02 - '16

    Je ziet niet veel mensen die kajakken als sport hebben. Ik vind het persoonlijk heel leuk en vind het nu geweldig dat jij het doet als sport.
    Die spullen zijn volgens mij ook best duur, maar ze zijn het waard.

    Tot nu toe heb ik alleen maar geslapen. Ik ga straks in bad en knol hobbelen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 11:26 ]


    #WWED - What Would Emma Do?