• Yes yes yes yes.

    Giechelen als een klein kind dat heeft weten in te breken in de snoeppot.

    Yes people, i'm out of my house! Een tijdje terug poste ik een topic over het feit dat thuis alles niet goed liep en eindelijk heb ik dan het lef gehad om uit huis te gaan! Ik voel me zo dolgelukkig. Tot ik 18 word, wat zondag over een week is, verblijf ik even bij mijn opa en oma en daarna ga ik een kamer zoeken in Groningen, lekker de vavo gaan doen of het mbo afmaken en dan door naar het hbo! Ik heb er zin in. Ondanks het feit dat ik nu voorlopig wel mijn moeder kwijt ben. Want die wil me even niet meer zien...
    Toch voelt het als een enorme opluchting. Het word veel puzzelen, struggelen en het moeilijk hebben but hey, i'm free!

    Nu vroeg ik me af, zijn er hier ook mensen die in Grunn studeren? Is het leuk? Wat is een leuke buurt om te wonen? Iemand nog tips voor het vinden van een betaalbare kamer? (Zo'n 250 incl in de maand?) Wat moet ik daar zeker doen? Stuff like that :)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    You go girl!


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd! Ik ben nog te jong om uit huis te gaan, en ik zou het ook voor geen goud willen. Ik zit lekker op mijn plekje, maar ik ben blij dat je al die vervelende dingen achter je hebt kunnen laten.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Grunn ftw. *O*
    Ik woon er.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Grunn ftw. *O*
    Ik woon er.


    Awesome :Y)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Mijn kamer komt in augustus vrij, tot en met januari. Ik vrees alleen dat hij te duur is (305).


    I am an idiot, I move.

    Pabu schreef:
    Grunn ftw. *O*
    Ik woon er.


    Same here.

    Well, groningen is niet de goedkoopste wat betreft kamers. Ik weet wel studentenkamers (ze staan sowieso bekend als studentenkamers) voor 282 per maand incl, maar ik weet niet of jij daarvoor in aanmerking komt. Lefier bied die aan, dus eventueel kun je daar even informeren. Anders zou ik als ik jou was een fb-groep joinen (als je fb hebt), voor een kamer. Soms worden die wel zo goedkoop aangeboden, hoewel het meestal wel in de richting van de 300 gaat en soms 350. Inclusief, heb ik het dan wel over.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind het knap dat je het hebt gedaan!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw, ik bewonder je. Zelf heb ik nooit het lef gehad, dus ik vind het echt heel knap ^^
    Ik wens je heel veel succes met het vinden van een kamer (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Roku schreef:
    You go girl!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat knap van je! Dat is echt heel zelfstandig en je bent er zo te horen ook gelukkig mee! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wat knap van je! Dat is echt heel zelfstandig en je bent er zo te horen ook gelukkig mee! :D


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Awesome ^^ verstandige keuze. Veel plezier met het vrije leven en vergeet niet af en toe te stoffen :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Videnda schreef:
    Gefeliciteerd! Ik ben nog te jong om uit huis te gaan, en ik zou het ook voor geen goud willen. Ik zit lekker op mijn plekje, maar ik ben blij dat je al die vervelende dingen achter je hebt kunnen laten.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Roku schreef:
    You go girl!


    Hamartia