• Hii peepz.
    Ik heb een vraagje;
    Een paar mensen hier op Q maken trailers en ik dacht; wow ze zijn eigenlijk best wel goed.
    Dus ik ging aan een paar mensen vragen met wat voor progamma ze de trailers maakte.
    De meeste zeiden gewoon; Windows Movie Maker.
    Ik ging dat downloaden en ik snap alles, behalve hoe je filmpjes erin kunt plakken,
    en hoe je die filmpjes uberhaubt moet downloaden.
    Ik snap ook niet hoe je die filmpjes moet knippen, dus tips/advies altijd welkom (:
    xoxo '


    Het orakel van Delphi.

    Downloaden weet ik voor filmpjes geen goede site voor, misschien kun je Tubidy proberen?
    Knippen weet ik niet, en filmpjes erin plakken gewoon via 'Invoegen', als ik me niet vergis.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben echt een kluns met de gewone Movie Maker, ik gebruik dus sinds kort Live Movie Maker ^^
    Filmpjes downloaden en knippen doe ik altijd met FreeVideoSoft (:


    ~ KONNICHIWA.

    Inderdaad, je moet Windows Live Moviemaker hebben, de oude is echt onhandig. Voor filmpjes te downloaden moet je dvd video soft hebben. Gewoon dat intikken bij google en dan kom je er vanzelf. Maar volgens mij heb je dat advies niet meer nodig want ik geloof dat ik die trailer voor jou al gemaakt heb? :Y) Oh, en ja. Veel geheugen en goede virusscanner is van belang, dat zie je wel bij mijn gedoe hier op dat slome ding... werkt voor geen meter, haha. xo


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.