• Ik me erger aan het feit dat mijn vriend nog niet weet wat hij later wil worden? We zijn ondertussen al twee jaar samen, dat is niet super lang, maar ik zie wel een toekomst met hem. Het enigste probleem is dus dat hij nog niet weet wat hij wil worden. Dit komt, denk ik, omdat ik volgend jaar ga verder studeren (hij is jammer genoeg vorig jaar blijven zitten) en ik weet al wat ik wil worden. Ik voel me er wel slecht over dat ik me aan zoiets erger, maar ik wil gewoon een goede toekomst..

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 21:05 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Junns schreef:
    (...)

    Don't. Ik vind het heel mooi en lief dat jij zegt je leven nog een tijd met hem te willen delen. Geen wonder dat je bezorgd ben, je geeft heel veel om hem.


    Oh, ik moest een beetje glimlachen


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Junns schreef:
    (...)

    Dat snap ik helemaal. Maar hij moet ook wel iets gaan doen waar hij gelukkig van wordt later.
    En als hij nu de tijd neemt om goed te kiezen, zal hij niet snel een verkeerde keuze maken en dus niet eindigen als Nikki's vriend.


    Ex-vriend. (cat) Vergis je daar maar niet in hahaha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ex-vriend. (cat) Vergis je daar maar niet in hahaha.


    Whaha nee, ik bedoelde gewoon een vriend. Had niet eens door dat het een vriendje is geweest. Op die manier zeg maar.
    Of was het wel gewoon een vriend, maar dan nu niet meer? Ik ben blond vergeef me.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 22:19 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Whaha nee, ik bedoelde gewoon een vriend. Had niet eens door dat het een vriendje is geweest. Op die manier zeg maar.
    Of was het wel gewoon een vriend, maar dan nu niet meer? Ik ben blond vergeef me.


    Nee, alsjeblieft niet haha. Ik snap al niet hoe ik het ooit zo lang uit heb kunnen houden. Vrienden met zijn met zulke mensen kan ik al niet eens.


    Your make-up is terrible