• Ik me erger aan het feit dat mijn vriend nog niet weet wat hij later wil worden? We zijn ondertussen al twee jaar samen, dat is niet super lang, maar ik zie wel een toekomst met hem. Het enigste probleem is dus dat hij nog niet weet wat hij wil worden. Dit komt, denk ik, omdat ik volgend jaar ga verder studeren (hij is jammer genoeg vorig jaar blijven zitten) en ik weet al wat ik wil worden. Ik voel me er wel slecht over dat ik me aan zoiets erger, maar ik wil gewoon een goede toekomst..

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 21:05 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Dat is niet zo erg hoor, ik weet het ook nog niet en ik ben al 17 jaar (: er zijn veel mensen die het nog niet weten.


    None but ourselves can free our minds.

    MOROSE schreef:
    Dat is niet zo erg hoor, ik weet het ook nog niet en ik ben al 17 jaar (: er zijn veel mensen die het nog niet weten.


    Ja, ik weet het.. maar toch erger ik me er aan en ik weet echt niet hoe dat komt. x:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Er zijn gewoon veel jongeren die niet weten wat ze willen worden. Dat is verder heel normaal. Geef hem gewoon de tijd en ruimte om na te denken. En als jij al gaat studeren heb je toch al een goede toekomst?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Er zijn gewoon veel jongeren die niet weten wat ze willen worden. Dat is verder heel normaal. Geef hem gewoon de tijd en ruimte om na te denken. En als jij al gaat studeren heb je toch al een goede toekomst?


    Ja, ik weet het maar ik wil ook voor hem een goede toekomst(cat)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik snap het helemaal, ik had ooit zo'n vriend en werd helemaal gek van onzekerheid daarvan. Vooral omdat hij elke keer een nieuwe opleiding wilde volgen, op HBO niveau. Nou, dat geld moet hij uiteindelijk allemaal terug betalen en nu is hij postbode. Pfft, wat ben ik blij dat ik er van af ben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik snap het helemaal, ik had ooit zo'n vriend en werd helemaal gek van onzekerheid daarvan. Vooral omdat hij elke keer een nieuwe opleiding wilde volgen, op HBO niveau. Nou, dat geld moet hij uiteindelijk allemaal terug betalen en nu is hij postbode. Pfft, wat ben ik blij dat ik er van af ben.



    Inderdaad, je snapt me! haha(cat)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Vraag of hij iets ;euk vond om te doen, een sport doen ofzo..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Gubleraholic schreef:
    Vraag of hij iets ;euk vond om te doen, een sport doen ofzo..


    Ja, ik heb het hem eens voorgesteld om sportleerkracht te worden en hij zei 'ja, dat lijkt me leuk!' en hij heeft een tijdje met dat idee in zijn achterhoofd gezeten, maar daarstraks zei hij 'ik weet nog niet ik will worden'


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Dat soort dingen kun je niet 'zomaar' weten. Je zult hem de tijd moeten gunnen om te ontdekken wat hij zelf wil gaan doen.


    You are beautiful, you are love.

    Cupidity schreef:
    (...)

    Ja, ik weet het maar ik wil ook voor hem een goede toekomst(cat)


    Dat snap ik helemaal. Maar hij moet ook wel iets gaan doen waar hij gelukkig van wordt later.
    En als hij nu de tijd neemt om goed te kiezen, zal hij niet snel een verkeerde keuze maken en dus niet eindigen als Nikki's vriend.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik volg nu de opleiding onderwijsassistent maar ik weet niet of ik later dat beroep wel wil gaan doen. Het is een goede opleiding om door te stromen naar naar de pabo of misschien een andere studie waarbij ik met kinderen kan werken.


    Physics is awesome

    Junns schreef:
    (...)

    Dat snap ik helemaal. Maar hij moet ook wel iets gaan doen waar hij gelukkig van wordt later.
    En als hij nu de tijd neemt om goed te kiezen, zal hij niet snel een verkeerde keuze maken en dus niet eindigen als Nikki's vriend.


    Ik weet het, ik weet het.. oh, ik voel me zo'n slecht vriendinnetje nu haha(cat)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik erger me er nou niet per sé aan, ik vind het wel jammer. Ik wil het weten van mensen. :"D

    Ik weet het zelf ook niet, maar ik zeg dan "Oh, ik wil iets mer tekenen doen. Mangaka worden of zo." Heb je toch al een beetje een beeld.

    Lieve schat, ik ben achttien en ik studeer al, en ik weet nog steeds niet wat ik wil worden. Er is niks waar jij je zorgen over hoeft te maken, het komt wel goed met hem.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cupidity schreef:
    (...)

    Ik weet het, ik weet het.. oh, ik voel me zo'n slecht vriendinnetje nu haha(cat)


    Don't. Ik vind het heel mooi en lief dat jij zegt je leven nog een tijd met hem te willen delen. Geen wonder dat je bezorgd ben, je geeft heel veel om hem.


    #WWED - What Would Emma Do?