• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 22:41 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Echt waar? Babtist? |


    kindness is never a burden.

    [Alexi's oma kan bv naar Babtist bellen maar Iris neemt op en zegt dat hij naar een begrafenis is, maar Babtist is naar de begrafenis van zijn nonkel en hij denkt van Alexi of zo? don't know xd heel twilightachtig]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela
    'Ik kom al!' roep ik en sta geïrriteerd recht. Is één keer bellen niet goed genoeg? Ik doe de deur open maar mijn gezicht verzacht als ik zie dat het Axton is. 'Dag Axton.' zeg ik en kijk verbaast als ik zie dat Alexi niet mee is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk naar Nick. 'Ik moet maar even Luna gaan zoeken. Voordat ze zogenaamd ongerust wordt om haar vriendje,' mompel ik dan. En ik zucht een keer.


    Nick
    'Ik wacht wel' Andwoord ik, dit was echt verwarrend, vooral omdat ik niet wist wat er zojuist gebeurt was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Whaha XD Angels vs Demons is op tv (een vervolg op davinci code) Ik vond de naam wel toepasselijk


    Don't be like the rest of them, darling

    {Wat als zijn oma nu eens geen idee heeft.
    Axton gaat weer weg en ziet plots de wagen van Alexi op een afgelegen plek staan.
    Die arme man bleek eigenlijk een soort seriemoordenaar te zijn en in de wagen ligt dus een lijk van een meisje...
    Hij kijkt niet goed genoeg om te zien dat het Alexi niet is, stapt gewoon meteen in zijn wagen (vergeet Jake toevallig) en dan... ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    "Is Alexi hier?" val ik meteen met de deur in huis. "Heeft ze u gebeld?"
    Ik keek over haar schouder heen naar binnen, terwijl ik een beetje steun zocht aan de deurpost.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [oke dat idee is beter xd vergezocht maar beter xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Omg thanks Jaimesss!!)

    Rachelle Lemmons.

    Hij trekt me wat dichter tegen hem aan en bijna automstisch ska ik mijn armen om zijn middel. We looen door het strand en de lucht van de zoute zee komt mijn neus binnen. 'Dankjewel. ' zeg ik dan tegen hem terwijl ik in zijn hand knijp.
    Ik zucht en kijk hem aan. 'Ik zou willen dat als ik morgen wakker word..dit allemaal een droom was. Een nachtmerrie en dat het gewoon weer normaal is. ' zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt.
    Als we bij een stel rotsen komen stoppen we daar en gan we even zitten. Ik leg mijn hoofd weer op zijn borst. Hij had een een of andere rustgevende werking op me en ik vond het fijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Nja, alles is hier een beetje vergezocht xD
    Daar gaat het om :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Angela
    Ik kijk hem verbaast aan. 'Nee Alexi is hier niet en ik heb ook niets van haar gehoord. Wat is er misschien? Hebben jullie ruzie?' ik kijk hem bezorgt aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    JokerBaby schreef:
    {Nja, alles is hier een beetje vergezocht xD
    Daar gaat het om :P}


    {Dit is gewoon het vergezochte drama rpg XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Ik ben zo terug,' zeg ik en druk nog een kus op zijn lippen. En dan loop ik de school in en vind haar precies waaar ik haar verwacht. Op haar kamer. 'Je vriendje is weg met Axton,' zeg ik dan. 'Ze gaan Alexi zoeken. Hij vroeg of ik het je wilde zeggen.' Ze lacht hartelijk. Ik wil haar slaan. 'Goh, wat leuk. Hij vraagt aan zijn ex om iets door te geven aan zijn vriendin. Pijnlijk. Vind je ook niet?' Maar ik loop al haar kamer uit terug naar Nick. 'We gaan,' zeg ik dan. En ik zet de helm op en wil niet praten erover.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze zecht verder niets, en ik vind het niet erg. Zelf zet ik mijn helm op en loop naar mijn moter, 'Oja, als je misselijk word, je hooft dan het liefst naar links of naar rechts niet vooruit' zeg ik grappend waarna ik de moter start.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik zuchtte wanhopig.
    "We zijn bij haar ouders geweest... En net vond ik een brief op mijn bed en..." ik besloot toch een beetje te verzwijgen. Die arme mensen waren te oud voor dit soort dingen.
    "Z wou tijd voor haar alleen, maar ik wil haar iets zeggen en ik wil haar helpen. Ik weet het, ik stress waarschijnlijk veel te snel, maar ik hoopte gewoon dat u het wist... Nou, dan zoek ik maar weer verder." zei ik en wou me al omdraaien.


    “To live will be an awfully big adventure.”