• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 22:41 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan. 'Goed idee,' zeg ik zacht en kus hem terug. Dan hoor ik Les hulp roepen. 'Zie je, aandacht nodig,' mompel ik. En ik negeer het gewoon en kus Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht en sta op. 'Misschien is het iets ernstigs.' zucht ik en trek haar recht. Ik verstrengel onze handen en trek haar mee naar de plaats vanwaar haar geroep klinkt. ik zie Axton bewusteloos met een bloedneus zitten en kijk paniekerig naar hem. Fuck. 'What happend?' mompel ik en kniel naast hem neer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk op als ik voetstappen hoor en zie dan Jake en Luna hand in hand lopen. Dat doet me pijn. Nu heb je echt zo'n gevoel alsof je denkt; ik had daar moeten lopen. Niet zij. En dat gevoel wordt versterkt door het feit alsof ik daar loop. 'Ik zag een zuil licht ineens en het bleek van Ax te komen,' mompel ik dan. En ik kijk expres niet naar Jake maar naar Ax. 'Ik heb hem op zijn zij gelegd zodat het bloed zijn keel niet in loopt en mijn jacket over hem heen gelegd zodat hij het niet koud krijgt.' Ik hoor Luna zuchten. Kan ze haar kop niet houden ofzo?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik stap op het vliegtuig, prevel 'Bye' en laat me in mijn stoel vallen. Ik maak mijn veiligheidsgordel vast en wacht tot we zijn opgestegen voor ik mijn gsm neem en naar mijn nicht bel. 'Hallo, met Eve' klinkt het in het grieks en ik antwoord gewoon in het Engels. 'Hi, ik ben het. Mag ik bij je blijven logeren?' vraag ik zachtjes en slik even. 'Natuurlijk, Lexi, lang geleden dat ik je gezien heb.' zegt ze en ik glimlach zwakjes.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 19:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik kijk dankbaar even naar Leslie maar kijk dan weer naar Axton. 'Volhouden maat, alles komt goed.' mompel ik. 'Luun? Wil je iemand halen of zo van de staf?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik luister naar het gesprek en kijk vervolgens naar de jongen wiens naam begint met ax, juist.. Blijkbaar sta ik hier als 4de wiel aan de wagen aangezien Luna er ook bij staat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik zucht geërgerd. Waarom moet ik nu weer gaan lopen? Ik ken heel die jongen niet eens. 'Oke,' zeg ik dan en ik loop weg naar binnen.

    Leslie Day
    'Ondankbaar rot kind,' mompel ik als Luna weggelopen is. Er ligt hier een jongen bewusteloos en zij doet alsof ze het slachtoffer is omdat ze moet lopen. 'Hou vol Axton,' zeg ik dan. Misschien dringt het tot hem door als je heel zijn naam zegt. Ik kijk even achterom naar Nick en bijt op mijn lip. Dan kijk ik weer naar Axton. Ik blik heel even ongemerkt opzi naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik hoor mijn naam en het zou me niet moeten deren. Het zou me niets moeten schelen, want het is de verkeerde stem. De verkeerde stem die de naam uitsprak.
    Maar ik hoorde de paniek en paniek daar wist ik genoeg van. En toen voelde ik zelf de paniek weer. Alexi!
    Het zou nu zo makkelijk zijn, oh zo makkelijk, om gewoon mijn ogen toe te houden en mezelf te laten gaan. Weg van hier, weg van pijn, weg van alles.
    Maar Alexi! Misschien was ik nog niet te laat.
    Ik opende mijn ogen en probeerde mezelf voor te bereiden op de pijn, maar zelfs als ik uren voorbereiding had gehad, hadden die nog niet geholpen. Hier kon niemand voorbereid op zijn.
    Mijn ogen schoten meteen vol tranen, terwijl het zinderende, pijnlijke gevoel door mijn lichaam schoot en al mijn ledematen vulde met die pijn. Ik kon niet nog iemand verliezen. Alexi was de enige reden dat ik er nog was. De enige reden dat ik nog leefde, dat ik niet opgaf.
    "Alexi." kwam er zacht over mijn lippen. Dat ene woord. Het was maar 5 letters lang, maar betekende de wereld.
    Je hoorde de breekbaarheid, de liefde, de wanhoop, de zwakte en de kracht erin.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Komaan Axton.' zeg ik . 'Kom terug bij bewustzijn, voor mij, voor Leslie en voor Alexi' Ik aarzel even 'Voor je moeder Ax.' zeg ik zachtjes erachter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik hoor hem Alexi fluisteren en kijk hem aan. 'Alexi mankeert niets, Axton, ze ligt op onze kamer te slapen.' zeg ik en kijk hem flauwtjes glimlachend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Net na Jake het gezegd heeft komt Ax inderdaad bij. Ik kijk even Jake aan maar wend dan gelijk mijn blik af. Hi zegt zacht de naam Alexi. 'wat is daar mee?' Vraag ik dan zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    In welk land licht Cimmeria ook alweer?


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik schudde mijn hoofd en duwde mezelf in een snelle beweging overeind. De pijn, overal was pijn. Het leek of de wereld helemaal rood gekleurd was, maar ik moest het doorstaan. Deze pijn was niet iets dat je in een handomdraai kon genezen, dit was puur psychisch.
    "Dat is ze niet..." zei ik en klemde toen mijn kaken op elkaar om de tranen uit mijn ogen te verdringen. Dan zag ik verdomme iets.
    Ik keek Leslie aan.
    "Z-ze heeft een brief achtergelaten. Ze gaat-" ik kon niet meer verder. Ik zat hier op de plek waar haar wagen stond, zonder iets te doen.
    "Ik moet haar tegenhouden."
    Ik probeerde recht te staan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [USA]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    =nvm

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 19:40 ]


    Don't be like the rest of them, darling