• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 22:41 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We stappen een lift in en ik fluit een deuntje. Dan komen we bij de juiste etage aan en gaat de deur met zo'n PLING open. We lopen de lift uit. 'Ik heb geen flauw idee waar we heen moeten,' zeg ik met een lachje. 'Dus leidt jij me er maar heen.' En ik glimlach naar hem. 'En we gaan toch wel wedden hè?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Komt in orde." glimlachte ik opnieuw gespeeld.
    "Tot later en nogmaals bedankt." zei ik, terwijl ik naar de wagen liep. Ik stapte in en keek Jake aan.
    "Niks." mompelde ik, terwijl ik de wagen in de achteruit zetten, nogmaals zwaaide en dan, wanneer Angela me niet meer kon zien, eindelijk de glimlach liet verdwijnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik zucht 'Ze kan toch moeilijk verdwenen zijn? Iemand moet toch iets weten.' mompel ik zachtjes en kijk in het rond. Ik zie een auto in een zijstraatje ingaan en stoot Ax aan. 'Is dat niet Alexi's auto?' vraag ik hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Waarom zouden we anders naar een paardenrace gaan?' Vraag ik grijnzend, zonder dat is er geen lol aan, ik leid haar door een gang naar de FrontRunner het zat er stamp vol en ik leide haar naar een leege tafel met een perfect uitzich op de finish ik pak het lijstje van de tafel om naar de namen van de paarden te kunnen kijken en schuif er een naar haar kant van de tafel Spanish Fly, Acapulco Lucy, Son of Buddha, Hydro.. En nog een paar andere paarden stonden op het lijstje


    Don't be like the rest of them, darling

    Carmenta schreef:
    ( Omg thanks Jaimesss!!)

    Rachelle Lemmons.

    Hij trekt me wat dichter tegen hem aan en bijna automstisch ska ik mijn armen om zijn middel. We looen door het strand en de lucht van de zoute zee komt mijn neus binnen. 'Dankjewel. ' zeg ik dan tegen hem terwijl ik in zijn hand knijp.
    Ik zucht en kijk hem aan. 'Ik zou willen dat als ik morgen wakker word..dit allemaal een droom was. Een nachtmerrie en dat het gewoon weer normaal is. ' zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt.
    Als we bij een stel rotsen komen stoppen we daar en gan we even zitten. Ik leg mijn hoofd weer op zijn borst. Hij had een een of andere rustgevende werking op me en ik vond het fijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    Ik stampte meteen op de rem en de auto kwam met piepende banden tot stilstand.
    "God, je hebt gelijk."
    Ik sprong uit de wagen, erop vertrouwend dat hij me wel volgde en liep toen naar haar auto.
    Ik keek door het raam, zag een paar vans, een jeans, een simpel shirt dat onder het bloed zat... BLOED?! Het volgende wat ik zag was een opengesneden keel...
    Het leek alsof ik in ijs veranderde. Of de wereld in ijs veranderde. Alles verdween in een waas van een plots gebrek aan pijn. Een emotieloosheid die zo erg was dat ik ervan overtuigd was dat het niet lang meer zou duren tot de pijn zou komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij leidt ons naar een lege tafel en ik ga zitten. Ik kijk op het lijstje met de paarden namen. Ik kies uiteindelijk voor het paard Blake. Al die andere paarden hebben van die lange namen etc. Maar Blake is een korte leuke naam. 'voor welk paard ga jij?' Vraag ik dan nieuwsgierig aan hem. Ik laat hem nog niet zien welk paard ik heb gekozen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zie Axton verstijft bij de auto staan en ik spring de auto uit. Ik ren naar hem toe en zorg dat hij me aankijkt. 'Is ze er niet?' vraag ik hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sloeg gewoon dicht. En opeens was er geen andere mogelijkheid meer over dan vluchten. Ik trok me los uit Jake zijn greep, rende naar mijn wagen en reed zelfs nog sneller weg dan net. Ik dacht niet aan Jake, die daar nog stond. Het enige wat ik kon denken was dat Alexi dood was.
    Alexi... dood.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'Hydro' Andwoord ik terwijl ik mijn blik nog een keer over het lijstje laat gaan 'Daarna Blake en dan Son of Buddha' Voeg ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik blijf verwart achter en kijk dan door het raam. Een vermoord meisje. Ik snap niet waarom hij overstuur is. Ok ja ze is dood maar we kennen haar niet. Plots valt het me in. Dit is Alexi's auto dus hij denkt dat... hij denkt dat dat meisje Alexi is! 'Holy shit.' vloek ik en ren naar de baan en begin te liften.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Bedankt waarvoor? :3]

    Jonathan Fields
    Ze slaat haar arm om mijn middel als ik haar dichter tegen me aangetrokken heb. Hopelijk bibbert ze nu niet meer. Ze wil dat het weer normaal wordt. Een droom, nachtmerrie. En ik snap wat ze bedoelt. Ik wil namelijk precies hetzelfde. 'Dat is slechts iets waar we van kunnen dromen, dat het niet de werkelijkheid is,' zeg ik dan. Een soort woordgrap makend door weer het woord dromen te maken. We stoppen bij een paar rotsen en nemen daar plaats. Haar hoofd rust tegen mijn borst en ik strijk met mijn hand door haar haren. Ik kijk weer voor me uit. 'Ik weet niet wat er gaat gebeuren,' zeg ik dan. 'Maar ik zal bij je blijven.' Ondanks dat ik niet van haar houdt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jake mag best wel Leslie bellen hoor... ;D]

    Leslie Day
    Ik grinnik. 'Ik heb Blake op 1 staan dan. En ik ga all the way voor Blake. De naam spreekt me aan, dus waarom ook niet?' En ik glimlach naar hem. 'En ik denk dat Acapulo Lucy op twee komt. En als derde... Spanish Fly.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Benieuwt wie er gelijk krijgt, hoeveel wil je inzetten?' Vraag ik haar vervolgens.

    {Moet gaan :c Tot morgen{


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik vloek weer en bel dan met tegenzin naar Leslie. Ik wacht tot er opgenomen word. 'Les, we hebben een probleem, we hebben Alexi's auto gevonden en er lag een vermoord meisje in, Ax kijk niet goed genoeg en denkt nu dat het Alexi is.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'