• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 22:41 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Alexi
    Ik vouw de brieven in 4 en schrijf op elke brief de gepaste naam. Ik leg ze alle 3 op Axton's bed. Hij zal ze wel geven hoop ik. Ik pak mijn koffer op en stap snel naar buiten, naar de parking. Ik steek mijn valies in de kofferbak en zucht. ik heb alles van thuis moeten hier laten want ik kan niet alles meenemen. Ik stap in de auto en rij weg, nadenkend waar ik naartoe moet gaan en moet grote pijn in mijn hart.

jaimyhoi schreef:
    (...)

Leslie Day
    Ik lach en sta dan op. Ik pak zijn hand en trek hem mee. 'Laten we dan maar gaan,' zeg ik. 'Moeten we nog een motor pak aan?' Vraag ik dan. Die heb ik namelijk nog wel. Het zou maar eens van pas kunnen komen.

Nick
    'Hoeft niet, pak maar gewoon een jas' Andwoord ik, een jas was dik genoeg.. En heel erg ver was het niet.

Don't be like the rest of them, darling

Jake Sadler
    'Ja en vanavond ga ik uit volgens mij.' zeg ik en denk even na terwijl ik met het dopje van mijn flesje speel.

[sorry Jaimes xd]

Leslie Day
    Ik knik. 'Dan ga ik die heel even pakken op mijn kamer. Waar tref ik je zo?' Vraag ik. En ik sta op en druk een kus op zijn lippen waarna ik hem aan kijk.

[ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 18:39 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton
    Ik stond op en schudde mijn spieren even los. Mijn hart was zwaar, mijn nek deed pijn, mijn hoofd voelde vol aan, maar al met al had de muziek het me mogelijk gemaakt de pijn weer wat verder weg te schuiven. Al kwam die nu wel weer angstwekkend dichtbij.
    Ik stak mijn handen in mijn zakken, terwijl ik terug liep. Nadat ik het licht had uit gedaan, sloot ik de deur achter me en liep terug. Terug naar Alexi.

“To live will be an awfully big adventure.”

Luna Day
    'Waar ga je uit?' Vraag ik glimlachend. Ja, ik ben dan wel benieuwd naar waar hij uithangt. 'En niet te bruin worden hè! In LA. Anders lijk ik zo bleek.' En ik knipoog naar hem.

Alexi
    Ik verdring mijn tranen en verdriet. Ik moet nu eerst nadenken. Misschien? Ik rijd richting het vliegveld. Misschien kan Eve me helpen hierdoor heen te gaan, mijn nicht van 28 die nu in Griekenland woont. Kreta meer bepaalt.

Nick
    'Buiten' Andwoord ik glimlachend waarna ik vervolgens naar mijn kamer loop, pak daar mijn jas en helm vandaan om vervolgens naar buiten te lopen.

Jake
    'In Avalon, denk ik. Al zijn er ook andere leuke clubs.' zeg ik en grinnik dan. 'Nee ik zal een dikke trui dragen is het goed? Dan kan ik niet bruinen.' lach ik.

Leslie Day
    Ik knik en ik loop dan naar mijn eigen kamer. Ik zoek mijn jasje en trek die dan aan. Ik loop dan naar buiten en zie dan Nick. 'Oja, een helm,' zeg ik dan als ik hem met een helm zie staan.

Luna Day
    Ik lach en druk mijn lippen even op die van hem. 'Dan is het goed, ik wil niet te bleek lijken hoor.' En ik kus hem weer dan.

Axton
    Toen ik de kamer binnenliep, lag Alexi niet meer op haar bed. Ik besefte meteen dat het verkeerd zat, toen ik de brieven zag liggen. Ik nam het blad met mijn naam op en mijn ogen schoten heen en weer over het papier, terwijl ik het las.
    Nee, nee. Ik schudde mijn hoofd, terwijl ik het begon te beseffen.
    "Nee." kwam er nu als fluistering over mijn lippen.
    Ik draaide me om en begon te lopen. Ik zag mijn omgeving niet meer en liep enkele mensen omver, terwijl ik richting de parking liep.
    "NEE!" kwam er als een schreeuw over mijn lippen, terwijl ik op mijn knieën viel op de lege plaats waar Alexis auto had gestaan.
    Het verdriet in mijn binnenste bereikte een hoogtepunt. Het brandde en kronkelde, was bijna pijnlijk hard aanwezig en kwam toen tot een uitbarsting.
    Een hevige zuil licht schoot de lucht in en ik zag het asfalt voor me dichter bij komen. Mijn hoofd raakte hard de grond en ik sloot mijn ogen.
    Blij dat ik weg kon in de duisternis, weg van het besef, dat ik Alexi kwijt was...

{eten.}

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake Sadler
    Ik kus haar terug en lach dan zachtjes voor ik weer verder eet aan mijn broodje.
    'Zo wat heb jij eigenlijk de laatste eeuwen gedaan?' glimlach ik. Ik heb alles over mij verteld dus ben ik nu wel nieuwsgierig naar haar.

Nick
    'Hier' Ik gooide een witte helm naar Leslie, volgensmij was hij best oud. Ik had er in iedergeval meestal twee mee.

Alexi
    Ik parkeer mijn auto bij het vliegveld en kijk in het rond. Ik zie een arme bedelaar zitten en loop er naartoe. 'Alsjeblief.' zeg ik en geef hem mijn auto sleutels. 'Ik heb hem toch niet meer nodig, ik kan hem niet meenemen.' glimlach ik flauwtjes. De man heeft me een uitbundige knuffel en helpt me dan mijn persoonlijke spullen uit de auto halen.