Toestemming van Yoda
Story met opdrachten en beoordelingen
Hallo!
Ik heb dus de toestemming gekregen om mijn schrijfwedstrijd te beginnen. Voordat je jezelf opgeeft als kandidaat, wil ik je vragen om onderstaande informatie grondig door te lezen om eventuele misverstanden te voorkomen.
Wat is de bedoeling?
Ik geef een opdracht en je krijgt tien dagen de tijd om die opdracht te schrijven en in te leveren;
Inleveren doe je in dit topic of via PB;
Uitstel kan je altijd krijgen, als het maar 24 uur voor de deadline gevraagd wordt;
Als je niet inlevert, krijg je nog twee dagen de tijd om je opdracht te voltooien, maar je verliest twee punten op je eindtotaal;
Ik neem drie à vier dagen de tijd om te beoordelen;
Elke ronde vallen er vier kandidaten af, waardoor we vijf finalisten op het einde overhouden.
Wat zoek ik?
Twintig gemotiveerde kandidaten, die tijd kunnen vrijmaken om ongeveer vijf SAs voor deze schrijfwedstrijd de schrijven. Denk dus goed na voor je je opgeeft, want ik zou het jammer vinden, moesten al mijn kandidaten het opgeven;
Prijzen?
Hieronder een kort overzichtje van de prijzen die er te winnen zijn in deze wedstrijd:
Eerste plaats: 15 credits
Tweede plaats: 10 credits
Derde plaats: 5 credits
Waar let ik op?
Spelling en grammatica;
Interpunctie, alineagebruik en vorm van het verhaal;
Originaliteit;
Geloofwaardigheid;
Uitvoering van de opdracht.
Het is niet toegestaan de teksten door een bèta te laten nalezen. Wanneer je dit doet, kan ik dit zien en volgt er diskwalificatie.
Deelnemers:
Als je liever deelneemt aan deze wedstrijd, vermeld dit dan in een berichtje in dit topic.
1. Yoda - Ingeleverd
2. Alakay - Ingeleverd
3. Boobearlover - Ingeleverd
4. Memoria - Ingeleverd
5. Adlington - Ingeleverd
7. Latona - Ingeleverd
8. Y0l0 - Ingeleverd
10. Croix - Ingeleverd
11. Mitshy - Ingeleverd
13. Mercurial - Ingeleverd
14. Morrowind - Ingeleverd
15. Michifu - Ingeleverd
16. ForestKiwi - Ingeleverd
17. Valora - Ingeleverd
18. Aeroplane - Uitstel tot 7/11/2012
19. unions - Ingeleverd
Opdrachten:
Opdracht 1 - Deadline: 29 oktober 2012
Veel succes! Als je nog vragen hebt, mag je mij die zeker stellen in dit topic of via PB.
Groetjes,
Ludwig
[ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 23:29 ]