• Heey mensen!
    Ik ben van plan om een nieuwe story te schrijven over profvoetballer Gregory van der Wiel. Alleen... ik heb wat hulp nodig met personages.
    Greg speelt in het verhaal bij Real Madrid. Het is totaal niet op de werkelijkheid gebaseerd aangezien ik ook nog spelers van andere clubs in het team plaats.
    Wil je graag een personage voor mij ontwerpen? Vul dan deze vragen in:
    - Naam personage
    - Leeftijd
    - Uiterlijk (met foto!)
    - Hobby's
    - Baan van de persoon
    - Andere dingen die je graag nog wil vermelden over de persoon

    Wat ik nog zoek is:
    - Vriendin Gregory van der Wiel
    - Beste vriend Gregory van der Wiel
    - Tweede beste vriend Gregory
    - Fysio Real Madrid (vrouwelijk!)
    - Drie zussen van Gregory
    - Vier Nederlandse fans van Gregory uit Nederland, die vaak langskomen om hem te zien

    Als je wil dat ik je een privébericht stuur als je personage gekozen is, moet je dat ook even vermelden. Je "ontwerp" van het personage mag je hier in dit topic zetten of naar mij sturen via een privébericht! Voor verdere vragen mag je dat ook hier zetten of mij mailen.


    Niet alles wat iemand zegt, is waar.

    MrsCriska schreef:
    Heey mensen!
    Ik ben van plan om een nieuwe story te schrijven over profvoetballer Gregory van der Wiel. Alleen... ik heb wat hulp nodig met personages.
    Greg speelt in het verhaal bij Real Madrid. Het is totaal niet op de werkelijkheid gebaseerd aangezien ik ook nog spelers van andere clubs in het team plaats.
    Wil je graag een personage voor mij ontwerpen? Vul dan deze vragen in:
    - Naam personage
    - Leeftijd
    - Uiterlijk (met foto!)
    - Hobby's
    - Baan van de persoon
    - Andere dingen die je graag nog wil vermelden over de persoon

    Wat ik nog zoek is:
    - Vriendin Gregory van der Wiel
    - Beste vriend Gregory van der Wiel
    - Tweede beste vriend Gregory
    - Fysio Real Madrid (vrouwelijk!)
    - Drie zussen van Gregory
    - Vier Nederlandse fans van Gregory uit Nederland, die vaak langskomen om hem te zien

    Als je wil dat ik je een privébericht stuur als je personage gekozen is, moet je dat ook even vermelden. Je "ontwerp" van het personage mag je hier in dit topic zetten of naar mij sturen via een privébericht! Voor verdere vragen mag je dat ook hier zetten of mij mailen. En als je sowieso bericht wilt als de story begint, you know what to do! (;


    Niet alles wat iemand zegt, is waar.