• Je kent het gevoel misschien wel, de heimwee naar vroeger, de onbezorgde tijd en al die leuke dingen. En jongens wat heb ik veel tv gekeken!

    Ik heb vanavond/vanacht met een vriendin op internet allemaal oude tekenfilms intro's zitten kijken. Wat een lol is dat om dat te zien, serieus dat is echt geniaal!
    Als je er eentje zoekt is die eigenlijk best makkelijk te vinden, er zijn ook hele lijsten met namen van tekenfilms, maar eentje hebben we niet kunnen vinden.

    Het gaat over een jongetje, ik geloof dat hij een beetje afro haar had en hij ging altijd met zijn oom Luuk (dik, rode tuinbroek en petje) reizen in een rode locomotief.
    Weet iemand hoe deze tekenfilm heet?
    En wat zijn je favorieten?


    Mijn favorieten zijn Alfred Jodokus Kwak, Argai, Montana Jones en Ovide en zijn vriendjes, maar ik keek nog naar honderd andere natuurlijk ^^.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 1:22 ]

    Ik weet welke je bedoeld, maar kan er even niet opkomen :8


    -

    Ik keek vaak naar My little Pony ='D en natuurlijk Alfred (Alfred All the way) en Maya de Bij, Calimero :Y) En natuurlijk Brom Ö en Noddie x'D

    En ik weet welke je bedoelt, maar ik weet niet hoe hij heet Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    heette dat jongetje niet jim ofso ? :X


    -

    Argai. :] En Kablam! Maar dat is wat nieuwerder.


    You move me ......... Kurt

    Calimero,My little Pony,Maya de Bij,en Alfred en wat iets nieuwer is; Digimon ofzo.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 8:14 ]

    Calimero,Afred jodukus kwak, uhh.. ik keek ook iets met een worm en een kat o.o


    We can only learn to love by loving.

    Ik weet niet welke dat is...
    Maar ik keek altijd PowerPuffGirls en dat Dexter geval op Cartoon Network =3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jim Button, Totally Spies,Courage het bange hondje. en nog zooooveeel meer.


    i need you like a heart needs a beat.

    Op Cartoon Network;

    Power Puff Girls, Kids Next Door, Dexter & Courage the cowerdly dog

    Op Ketnet;

    De Snorkels, Alfred Jodokus Kwak, iets in een dierenwinkel met 2 muizen, een schildpad en een papegaai, Maya de Bij en nog wel enkele

    Op Vt4;

    totally spies


    All was well.

    Coldplace schreef:
    Je kent het gevoel misschien wel, de heimwee naar vroeger, de onbezorgde tijd en al die leuke dingen. En jongens wat heb ik veel tv gekeken!

    Ik heb vanavond/vanacht met een vriendin op internet allemaal oude tekenfilms intro's zitten kijken. Wat een lol is dat om dat te zien, serieus dat is echt geniaal!
    Als je er eentje zoekt is die eigenlijk best makkelijk te vinden, er zijn ook hele lijsten met namen van tekenfilms, maar eentje hebben we niet kunnen vinden.

    Het gaat over een jongetje, ik geloof dat hij een beetje afro haar had en hij ging altijd met zijn oom Luuk (dik, rode tuinbroek en petje) reizen in een rode locomotief.
    Weet iemand hoe deze tekenfilm heet?
    En wat zijn je favorieten?


    Mijn favorieten zijn Alfred Jodokus Kwak, Argai, Montana Jones en Ovide en zijn vriendjes, maar ik keek nog naar honderd andere natuurlijk ^^.


    das JIM BUTTON!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 10:46 ]


    i need you like a heart needs a beat.

    Alfred Judokus Kwak :'D


    - hoi ;D

    Troglodyte schreef:
    Alfred Judokus Kwak :'D

    Same here (:

    Jim Button! ^^ Ja die keek ik ook altijd
    En enoooorm veel tekensfilms, vooral op Cartoon Network, en wat toen nog Fox Kids was x'D


    Your make-up is terrible

    Ik ben verliefd op Calimero.

    En ook een beetje op Alfred J Kwak. Maya de Bij, My little pony.

    En iets, maar da's geen tekenfilm, de film van Ome Willem. (:


    everything, in time

    OMG ! Bedankt!
    Ik moest vandaag kijken voor videootjes voor m'n kleine zusje en ik was dat al vergeten! Dankzij je weet ik het weer !! ;D