• Zal ik een Klaine story maken? Ik vind dat er best weinig zijn. Ik weet dat niet zeker, ik ga zo zoeken, hahah. Maar zal ik er één schrijven als ik genoeg weet over ze? - Ik ben nu met seizoen 2 bezig en probeer het weekend te vullen met dat seizoen, haha. - Kan iemand me nog meer 'weetjes' over Klaine geven ;a? Dan kom ik misschien op een ideetje (:. Alvast super bedankt!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LlamaLover schreef:
    (...)

    Nou, sorry helpt nu niet meer hé. Want je hebt het dus verteld... Ik wilde die dingen dus niet weten, nu voel ik me echt kut omdat ik het weet maar niet de aflevering zie weetje. En ik vind het gewoon niet leuk dat ze uit elkaar zijn nu... Kan wel janken nu.... Ja ik leef echt heel erg mee in die serie, en nu ik het zo hoor;(huil)

    Vertel alsjeblief geen dingen meer over seizoen vier okee?


    I won't, I promise. :c
    En jij bent niet de enige die heel erg meeleeft hoor. c:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JAJAJAJAJAJAJAJA KLAIIIINNEEEE


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Yes, please. :3
    Je kan zoals iemand zei gewoon over ze schrijven toen ze nog in het tweede seizoen zaten , toen waren ze sowieso het schattigste.
    Uhm, weetjes... oh, ik weet wat! Ik weet niet of je al bij de kerstmisaflevering bent van seizoen 2, maar er is een té schattige deleted scène daaruit die Ryan Murphy op YouTube heeft gezet - The Box Scene.
    Oh, Blaine heeft een broer, Cooper. Ennnn verder weet niks meer.
    Maar schrijf hem alsjeblieft, omfg. -fangirling-


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Yes, please. :3
    Je kan zoals iemand zei gewoon over ze schrijven toen ze nog in het tweede seizoen zaten , toen waren ze sowieso het schattigste.
    Uhm, weetjes... oh, ik weet wat! Ik weet niet of je al bij de kerstmisaflevering bent van seizoen 2, maar er is een té schattige deleted scène daaruit die Ryan Murphy op YouTube heeft gezet - The Box Scene.
    Oh, Blaine heeft een broer, Cooper. Ennnn verder weet niks meer.
    Maar schrijf hem alsjeblieft, omfg. -fangirling-

    The Box Scene is uit seizoen drie. Maar hij blijft gaaf! ^^


    I can't even think straight.

    Doen! Zet je 'm in de spotlight/waarschuw je me wanneer je het doet? :'D


    Intersectional feminist

    Ik zet hem sowieso in de spotlight en ik waarschuw iedereen die wil (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    The Box Scene is uit seizoen drie. Maar hij blijft gaaf! ^^

    Oh ja, je hebt gelijk!
    & waarschuw me alsjeblieft. (:


    Great minds think alike.

    oeh maken, i love klaine <3


    " take a look to the sky just before you die, it's the last time you will. " - metallica

    I'd read it!


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.