• Zal ik een Klaine story maken? Ik vind dat er best weinig zijn. Ik weet dat niet zeker, ik ga zo zoeken, hahah. Maar zal ik er één schrijven als ik genoeg weet over ze? - Ik ben nu met seizoen 2 bezig en probeer het weekend te vullen met dat seizoen, haha. - Kan iemand me nog meer 'weetjes' over Klaine geven ;a? Dan kom ik misschien op een ideetje (:. Alvast super bedankt!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nouja i am a huge klaine shipper.. en Season 4 the episode break up.. en in Season 3 is er ook iets gbeeurd ik weet niet of je dat wil weten

    Ja, schrijven!!
    Als je een story upload, neem ik gelijk abo!! <33


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oh ja! Start hem!!!!!! I love Klaine!!!! <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jaaaaaaaaa er zouden meer glee storys moeten zijn die actief zijn\

    als je er een paar weet vertel ze me. ehm ik haat episode break up;


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jaaa er moet echt een nieuwe klaine komen. The break up episode was echt deprimerend


    Now life has killed the dream I dreamed

    Ben ik de enige die geen idee heeft wat Klaine is? ;$


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ben ik de enige die geen idee heeft wat Klaine is? ;$

    Volgens mij is het een soort bromance om Glee?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Volgens mij is het een soort bromance om Glee?

    Ahaaa.. dat verklaart veel. Heel veel. *schuifelt langzaam het topic uit*


    ars moriendi

    Klaine is geen bromance het is een van de beruchte koppels uit glee. Kurt en Blaine.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je kunt toch altijd over Kurt en Blaine uit seizoen twee schrijven? Daar hoef je de rest niet voor te kennen.
    Als je het leuk vind moet je het doen. Ik zal het denk ik niet lezen, want ik vind het idee om over een Amerikaanse TV-serie een Nederlands verhaal te lezen al raar.
    Als ik Klaine wil, ga ik wel naar Scarves & Coffee. ^^


    I can't even think straight.

    /huge Klaine shipper hier/


    Ik zou het leuk vinden als er op quizlet ook eens een Klaine story kwam. Is eens iets anders dan die eeuwige 1D stories. C':

    Ik zit ook net een seizoen 2. c:
    -verwijder maar wegens spoiler, sorry niet bij nagedacht.:c-

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 22:23 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    Ik zit ook net een seizoen 2. c:


    En bedankt --" Heel erg bedankt om dat even te zeggen...

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 23:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LlamaLover schreef:
    (...)

    En bedankt --" Heel erg bedankt om dat even te zeggen...


    Unf, sorry. D: Ik vergeet steeds dat ze op tv nog niet zo ver zitten, en sorry. :c


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Unf, sorry. D: Ik vergeet steeds dat ze op tv nog niet zo ver zitten, en sorry. :c




    Vertel alsjeblief geen dingen meer over seizoen vier okee?

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 23:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.