• Is het toeval of zie ik alleen maar meisjes in de online ledenlijst. Is dit een site speciaal voor meisjes?
    Ik ben nieuw hier, dus vraag het mij af. Ben hier terecht gekomen, omdat ik mijn verhaal wilde posten.


    I follow only one rule |

    Oké, cyberlord dan zal ik dat lezen.
    Wat me ook opvalt allen moderators zijn vrouwelijk. XD


    I follow only one rule |

    Lillojohn schreef:
    Oké, cyberlord dan zal ik dat lezen.
    Wat me ook opvalt allen moderators zijn vrouwelijk. XD

    Jep, dat klopt. Maar dat komt omdat er gewoon niet veel jongens zijn. Ik heb vorige keer wel meegedaan, maar ik word niet aangenomen. Volgende keer beter :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lillojohn schreef:
    Oké, cyberlord dan zal ik dat lezen.
    Wat me ook opvalt allen moderators zijn vrouwelijk. XD

    Vrouwen hebben hier de macht *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Longclaw schreef:
    (...)
    Vrouwen hebben hier de macht *O*

    Ook alleen op dat ik op de lijst stond voor onzin redenen (cat) Maar goed, daar begin ik niet nog eens over.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Longclaw schreef:
    (...)
    Vrouwen hebben hier de macht *O*


    Dat is eigenlijk wel waar maar blijkbaar schrikken we daarmee jongens af. Ik zou het helemaal niet erg als er meer jongens op Q zouden komen. Misschien ga ik dan ooit nog eens wat begrijpen van jongens.:)


    Physics is awesome

    De mensen op dit forum zijn wel aardig. :p
    Heb al veel 'Welkoms' gekregen.


    I follow only one rule |

    Azulchica schreef:
    (...)

    Dat is eigenlijk wel waar maar blijkbaar schrikken we daarmee jongens af. Ik zou het helemaal niet erg als er meer jongens op Q zouden komen. Misschien ga ik dan ooit nog eens wat begrijpen van jongens.:)


    Dan moet er minder kwijlende sexfanfic komen met twee jongens en meer kwijlende sexfanfic met twee meisjes :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alle bèta-readers zijn ook vrouwelijk *kijkt veelbetekenend naar paarse naam*

    Welkom op Q (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ook alleen op dat ik op de lijst stond voor onzin redenen (cat) Maar goed, daar begin ik niet nog eens over.

    Hé, kijk. Een oude koe (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee hoor, er zijn ook jongens op Quizlet, alleen niet zo veel als meiden (; Wat ondertussen 50 man ofzo gezegd hebben xd

    Welkom trouwens! C:


    Inspiration can hit you any time

    Longclaw schreef:
    (...)
    Hé, kijk. Een oude koe (cat)

    *Stier. Ik ben een jongen (cat)

    Mordin schreef:
    (...)

    Dan moet er minder kwijlende sexfanfic komen met twee jongens en meer kwijlende sexfanfic met twee meisjes :Y)

    Misschien moet ik maar eens zo'n story gaan schrijven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er zijn ook jongens hoor, maar op deze site is het vooral fanfic en hierdoor zijn de meisjes in de meerderheid


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Misschien ook de reden dat in mijn fanfic een meisje de hoofdrol heeft.


    I follow only one rule |

    CyberLord schreef:
    (...)
    Misschien moet ik maar eens zo'n story gaan schrijven.

    :C Koe!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Longclaw schreef:
    (...)
    :C Koe!

    Ik ben een jongen, dus stier.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.