Is het toeval of zie ik alleen maar meisjes in de online ledenlijst. Is dit een site speciaal voor meisjes?
Ik ben nieuw hier, dus vraag het mij af. Ben hier terecht gekomen, omdat ik mijn verhaal wilde posten.
CyberLord schreef:
(...)
Sorry Sander, maar hier ben ik het mee eens
Oh god en hij nam zijn camera mee.. hij heeft serieus wel 200 foto's gemaakt LAWL. Okay nee ik ben best wel lullig nu eigenlijk en dit topic is niet gemaakt om te discusseren over Sander:W
Lillojohn schreef:
Is het toeval of zie ik alleen maar meisjes in de online ledenlijst. Is dit een site speciaal voor meisjes?
Ik ben nieuw hier, dus vraag het mij af. Ben hier terecht gekomen, omdat ik mijn verhaal wilde posten.
Welkom lotgenoot! (:
How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.
Lillojohn schreef:
Ik probeer een goed verhaal te zoeken, maar het zijn meestal van die one direction verhalen. Wordt het na een tijdje niet saai?
Er zijn ook heel veel andere verhalen en ook vet veel onbekende personen verhalen. Daar is zelfs nog een apart topic over met allemaal onbekende personen verhalen. Ik zelf heb ook alleen maar onbekende personen verhalen