• Is het toeval of zie ik alleen maar meisjes in de online ledenlijst. Is dit een site speciaal voor meisjes?
    Ik ben nieuw hier, dus vraag het mij af. Ben hier terecht gekomen, omdat ik mijn verhaal wilde posten.


    I follow only one rule |

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik zei actief. Online zijn is niet actief zijn :3

    Ja eh.. Ik let toch niet op iedereen ;3 Weet ik veel of hij veel post op het forum :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Nee hij komt alleen naar meetingen om de pedo uit te hangen

    Sorry Sander, maar hier ben ik het mee eens (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Nee hij komt alleen naar meetingen om de pedo uit te hangen


    Fucking mindreader!


    Your make-up is terrible

    CyberLord schreef:
    (...)
    Sorry Sander, maar hier ben ik het mee eens (cat)

    Oh god en hij nam zijn camera mee.. hij heeft serieus wel 200 foto's gemaakt LAWL. Okay nee ik ben best wel lullig nu eigenlijk en dit topic is niet gemaakt om te discusseren over Sander:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Assassin schreef:
    (...)

    Fucking mindreader!

    I KNOW RIGHT*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Look bettterxD
    er zijn wel jongensxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Lillojohn schreef:
    Is het toeval of zie ik alleen maar meisjes in de online ledenlijst. Is dit een site speciaal voor meisjes?
    Ik ben nieuw hier, dus vraag het mij af. Ben hier terecht gekomen, omdat ik mijn verhaal wilde posten.


    Welkom lotgenoot! (:


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Vergeet Rutger niet, mensen, hij is toch wel de belangrijkste van het mannelijke geslacht op deze site!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Als jongen zijnde zou ik afgeschrikt worden door de hoeveelheid fanfics, maar ze zijn er wel. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kijk verder dan je neus lang is en ga 's op het forum. :W


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jaccochips schreef:
    En zeker niet te vergeten; Sander (pirate)


    & Izzy, Jeffrey en Hung (als die er nog is :'D)

    Ghost schreef:
    (...)

    & Izzy, Jeffrey en Hung (als die er nog is :'D)

    Izzy is nooit online, zover ik weet. Jeffrey heb ik één keer gesproken en daarna nooit meer op Q gezien en ik weet niet eens wie hung is.
    PercyWood schreef:
    Vergeet Rutger niet, mensen, hij is toch wel de belangrijkste van het mannelijke geslacht op deze site!

    Hij is actief in de achtergrond :3

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 16:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    XD
    Ik probeer een goed verhaal te zoeken, maar het zijn meestal van die one direction verhalen. Wordt het na een tijdje niet saai?


    I follow only one rule |

    Je moet heel ver gaan zoeken en dan vind je de niet One Direction Justin Bieber en al dat soort verhalen ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lillojohn schreef:
    XD
    Ik probeer een goed verhaal te zoeken, maar het zijn meestal van die one direction verhalen. Wordt het na een tijdje niet saai?

    Er zijn ook heel veel andere verhalen en ook vet veel onbekende personen verhalen. Daar is zelfs nog een apart topic over met allemaal onbekende personen verhalen. Ik zelf heb ook alleen maar onbekende personen verhalen :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.