• Is hier iets mis mee? Want ik heb super weinig abo's?
    Tell me everything||Harry Styles

    [center]Ashley Anne Hamerson heeft al veel te verwerken gekregen. Maar wil er met niemand over praten, hoewel ze gedwongen wordt. Dan komt ze hem tegen. Hij vindt haar speciaal, en vindt het erg om haar zo te zien. Wat doet een meisje van zestien in godsnaam daar? Kan hij haar vertrouwen winnen? Kan hij vertellen over zijn verleden? Wil ze wel contact met hem? En wat als hij......

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 13:52 ]

    er hoeft niet iets mís mee te zijn. Ik heb ook weinig abo's hoor (: Het ligt soms aan een schrijfstijl . Dat hoeft niet te betekenen dat jíj slecht schrijft, maar sommige leden hier hebben allemaal een eigen schrijfstijl die ze fijner vinden om te lezen. En misschien is het hun genre wel niet(:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Misschien vinden sommige mensen het niet origineel, of gewoon geen leuke verhaallijn..


    Kill them with kindness.

    Zephyros schreef:
    Misschien vinden sommige mensen het niet origineel, of gewoon geen leuke verhaallijn..

    Dus dan ligt het aan mij?

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Dus dan ligt het aan mij?

    Jij moet schrijven wat jij leuk vind, waarbij jij je goed voelt (: Er zullen altijd wel mensen zijn die het leuk vinden te lezen wat jij schrijft. Daarom hoeft heel Q dat nog niet en hoef je het ook niet bij jezelf te zoeken (: Schrijf voor je plezier een wees niet zo onzeker over je verhaal


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Dus dan ligt het aan mij?


    Nee, dat hoeft helemaal niet. Iedereen heeft zijn eigen dingen die hij leuk vind aan een verhaal en misschien is het gewoon niet hun ding. En het kan ook zijn dat het gewoon niet zo bekend is.
    En, ik heb ook een verhaal, met maar één abo. Ik schrijf omdat ik het leuk vind, en diegenen die mijn verhaal lezen zeggen dat het goed is, dus ik schrijf gewoon door.

    Het onderwerp zal weinig users aanspreken of weinig users zijn in aanraking gekomen met jouw verhaal.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chevalric schreef:
    Het onderwerp zal weinig users aanspreken of weinig users zijn in aanraking gekomen met jouw verhaal.

    Maar One Direction is toch populair

    Zet in je titel Harry Styles, en het verhaal trekt sowieso meer abonnees aan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Zet in je titel Harry Styles, en het verhaal trekt sowieso meer abonnees aan.

    Bedankt voor de tip ^^

    Sorry hoor, maar ik vind dit wel een héél zielige manier van aandacht trekken voor je verhaal. Shit happens.

    En trouwens, wtf? Je bent pas drie dagen bezig, hoeveel abo's verwacht je in die tijd te hebben dan?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 13:54 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Sorry hoor, maar ik vind dit wel een héél zielige manier van aandacht trekken voor je verhaal. Shit happens.

    En trouwens, wtf? Je bent pas drie dagen bezig, hoeveel abo's verwacht je in die tijd te hebben dan?

    Genoeg.

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Genoeg.


    Ik heb er ook 13, en ik zit ook niet te janken. Niet iedereen hoeft een abo te nemen omdat het toevallig goed geschreven is. Er zijn ook mensen die gewoon nooit fanfics lezen.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Squidward schreef:
    (...)

    Ik heb er ook 13, en ik zit ook niet te janken. Niet iedereen hoeft een abo te nemen omdat het toevallig goed geschreven is. Er zijn ook mensen die gewoon nooit fanfics lezen.

    Ik heb de helft :)!!

    Tja, zo kun je ook aandacht vragen.. :')
    Schrijf voor jezelf, niet voor die abo's?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Genoeg.

    En wat is genoeg? Weet je hoe fucking blij ik was tegen de tijd dat ik 10 abo's had? Wees een beetje dankbaar inplaats van zo dom te zaniken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the