• Ik heb het hier thuis liggen. Gekregen met mijn verjaardag.
    Maar ik kom er maar niet door heen.

    Gelezen?? Zo ja. Wat vond je ervan en het je er ook moeite mee om het te begrijpen??

    Ja, gelezen.
    Supermooi.
    Je moet in het begin gewoon verderlezen of eventjes opnieuw, enkel de eerste pagina's zijn een beetje moeilijk (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Geweldig boek, als je iets niet snapt sta ik voor je klaar (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    jah gelezen en egt mooi boek
    heb er oook een boekverslag over gemaakt ma
    je moet egt lezen:)

    kan niet wachten tot deel 2 en 3!
    en de film! =D


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Idd, mie toe. :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Gelezen ja. De eerste pagina's vond ik absoluut niet boeiend. Ik snapte er nul van en bleef maar in dezelfde pagina's hangen, waar ik uiteindelijk toch niets van begreep. Maar na een tijdje, toen ik wat verder zat, vond ik het ge-wel-dig. Het is nu zelfs mijn lievelingsboek.
    Gewoon doorzetten, het is echt de moeite waard! ;'D

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 16:41 ]


    effort never betrays you

    lol mijn zus heeft die gelezenxD


    Shoganai i ne~

    ik stond dus na te denken om eenzelfde soort topic aan te maken. ik snapte er in het begin helemaal niets van, en ik ben nu bij bladzijde honderd, maar het trekt me nog steeds niet echt. nu ik al deze reacties zo zie, ga ik toch wel doorlezen, denk ik maar :Y)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Okee. Ik ga vanavond beginnen met Lezen. Als het echt zo mooi is heb ik het binnen een paar dagen uit.

    Bedoel je zielen van stephanie Meyer?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ZeroGravity schreef:
    ik stond dus na te denken om eenzelfde soort topic aan te maken. ik snapte er in het begin helemaal niets van, en ik ben nu bij bladzijde honderd, maar het trekt me nog steeds niet echt. nu ik al deze reacties zo zie, ga ik toch wel doorlezen, denk ik maar :Y)

    Ahaha, dit is zeker al het derde topic over dat boek. 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Ahaha, dit is zeker al het derde topic over dat boek. 8D

    omg, for real? xD ben ik blij dat ik het niet heb aangemaakt xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb hem ook al een tijdje op mijn nachtkastje liggen, maar ik kom er ook maar niet doorheen. Maar binnenkort ga ik er weer in verder, denk ik, aangezien iedereen hier zegt dat hij de moeite waard is. :'D

    Op het begin is ie ingewikkeld maar meer in het midden ga je hem snappen (;


    Bitchez

    Het begin is moeilijk en daardoor slaan jammer genoeg te veel mensen het boek dicht.
    Maar daarna oh, dan wil je alleen nog maar lezen in dat boek!