• Ik wist al dat ik gek was, dat kwam tot een explosie en toen moet ik naar de psychiater. Allemaal leuk en wel, maar het word alleen maar erger door hun. x_x
    Ik moet een psychologische test ondergaan om te bekijken of ik ergens misschien een aandoening heb, iets dat je een naam kan geven, wat therapie en misschien pilletjes. (Al ben ik daar zeer op tegen) Well, dat kwam eruit na mijn tweede gesprek, dat was ergens net voor het begin van de zomervakantie. Ik zou een uitnodiging krijgen en dan een gesprek met mijn psychiater in augustus. Goed, het is augustus, geen afspraak gehad. De psychiater gaat het dus voor mij regelen, krijg ik een nieuwe afspraak met haar, einde van september. Einde van september komt eindelijk die fucking uitnodiging binnen voor 5 oktober, morgen dus. Ik flip hem al helemaal omdat er verder niets instaat, behalve hoelaat en wanneer. Niet waar, niet hoe of wat.
    Nou, dat is ook een deel van mijn probleem, mijn onzekerheid. Die word hier alleen maar door vergroot. Uiteindelijk heeft Mitchell besloten dat hij voor mij gaat bellen, om daar allemaal informatie over te vragen. Zelf kan ik dat niet goed, op de één of andere manier word ik panisch. Zegt die vrouw dus dat ik gewoon een gesprek met mijn psychiater heb, wat al niet klopt want dat moest ik niet en mijn psychiater heeft een ander naam. Hij weer terug bellen, is het een kennismakingsgesprek vóór het onderzoek van een uur. Thefuck, lees gewoon mijn facking dossier, waar alles in staat een geef mij dat stomme onderzoek! Nu kost dit mij weer 80 euro, om opnieuw alles te mogen vertellen wat ik al vertelt heb. Dat moest ik namelijk al op twee verschillende afspraken aan de co-assistente uitleggen en daarna nog aan mijn eigen psychiater die ik pas erna te spreken kreeg! Ik flip hem serieus uit, ze mogen mij zometeen nog opnemen ook. x_x

[ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 14:39 ]

Your make-up is terrible

Het maakt me niet uit of anderen je gek vinden, want in mijn ogen ben je net zo normaal als ik. Goed, dan ben ik misschien ook gek, maar dat maakt mij lekker niks uit :3

[ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 21:11 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Er is een verschil tussen niet normaal en gek!
    Bekijk het zo: Je bent niet gek en wat maakt het uit dat je niet compleet bent zoals de rest? Die zijn toch maar saai en hetzelfde...

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Oh, dat ken ik. Niet persoonlijk, maar mijn broer heeft een tijd ook heel veel van die gesprekken gehad, waarbij hij telkens opnieuw hetzelfde moest vertellen. Maar bij hem heeft het uiteindelijk toch gewerkt (of het gaat nu alleszins veel beter met hem en ik neem aan dat dat voor een deel door die hulp komt), dus hopelijk is dat bij jou ook het geval.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.