• Hey iedereen!
    Ik weet dat hier meer topics over zijn, maar ik kon er geen vinden met wat ik zoek, dus ik plaats er zelf maar één!

    Mijn broertje is dus bijna jarig en is op zoek naar een telefoon. Hij is best kieskeurig en wil dus wel een telefoon met whatsapp etc. Hij zal niet superveel te besteden hebben (rond de 100 euro, onder de 200 in ieder geval!). Hij wil wel een 'normale grootte' zegt hij, dus hij wil geen Samsung Galaxy Y, want die vind hij dus duidelijk te klein.

    Weten jullie dus misschien een goedkope telefoon, met Whatsapp en dergelijke?

    Alvast bedankt! :'D

    Als je een abonnement op Hollandse nieuwe (als voor 12,50 per maand) krijg je er een hele mooie smarthphone bij. Ik heb dan voor 20 euro per maand en ik kreeg er een IPhone bij. ^^

    Xxx


    Life is full of fake people

    abo


    Pretty is just a pretty word.

    Alcatel One Touch,
    super stevig, is al 3 x vanaf mijn zolder naar beneden gevallen, geen barst of iets. Prima touchscreen, gewoon what'sapp etc. Prima ding (:
    Voor iets minder dan 100 euro.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Alcatel One Touch,
    super stevig, is al 3 x vanaf mijn zolder naar beneden gevallen, geen barst of iets. Prima touchscreen, gewoon what'sapp etc. Prima ding (:
    Voor iets minder dan 100 euro.

    Die zijn ook goed, alleen dan zou ik wel voor de Alcatel One Touch 995. Hij is wel €190 euro, maar deze is dan veel sneller en kan meer aan dan de Alcatel Onte Touch 918.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Samsung Galaxy Ace!
    Die heb ik ook, en ik heb hem gekocht voor €160 euro dacht ik!


    We need to start feeling our heart <3

    Mhehehehe. Ik vind de Samsung Galaxy S3 heerlijk, maar die is een beetje duur. XD
    Samsung Galaxy Ace dan maar. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"