• Hey iedereen!
    Ik weet dat hier meer topics over zijn, maar ik kon er geen vinden met wat ik zoek, dus ik plaats er zelf maar één!

    Mijn broertje is dus bijna jarig en is op zoek naar een telefoon. Hij is best kieskeurig en wil dus wel een telefoon met whatsapp etc. Hij zal niet superveel te besteden hebben (rond de 100 euro, onder de 200 in ieder geval!). Hij wil wel een 'normale grootte' zegt hij, dus hij wil geen Samsung Galaxy Y, want die vind hij dus duidelijk te klein.

    Weten jullie dus misschien een goedkope telefoon, met Whatsapp en dergelijke?

    Alvast bedankt! :'D

    Ja, LG heeft een fijne! Die heeft een vriendin van mij ook, God, die is chill!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Samsung Galaxy S Advance, heeft mijn broertje, facking chill ding

    Misschien een Samsung Galaxy Mini 2, maar waarschijnlijk gaat hij die ook te klein vinden. Ehmm, even denken... Mijn zus heeft een Sony Xperia die is best wel leuk, ik dacht dat 'ie net € 200 kostte.
    In ieder geval, succes!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 20:44 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sverige schreef:
    Ja, LG heeft een fijne! Die heeft een vriendin van mij ook, God, die is chill!


    Weet je toevallig ook welke LG dat is? :'D

    Ik heb een Samsung Galaxy Gio, die is heel fijn. Ik heb hem gratis gekregen bij een abonnement via de ANWB, maar ik geloof dat die actie nu voorbij is.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Sverige schreef:
    Ja, LG heeft een fijne! Die heeft een vriendin van mij ook, God, die is chill!


    Ja, de LG is erg fijn, vooral de Optimus serie.


    Your make-up is terrible

    Mijn zusje heeft de Galaxy Ace, geweldig ding! Onder de 200 euro, best wel normale grootte en heeft Whatsapp! YAY


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, de LG is erg fijn, vooral de Optimus serie.


    Plus dat GL ook een betrouwbaar merk is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb nu de LG optimus L3, fijn dingetje hoor :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De prijzen van Blackberry Curve zijn redelijk laag als ik het goed heb!

    1453 schreef:
    De prijzen van Blackberry Curve zijn redelijk laag als ik het goed heb!


    Maar BB is een mobiel die snel kapot gaat en dat bedrijf is een zinkend schip.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    1453 schreef:
    De prijzen van Blackberry Curve zijn redelijk laag als ik het goed heb!


    Maar die zijn best slecht, of ik heb er slechte ervaringen mee in elk geval.
    OT: ga voor een LG, een vriendin van mij heeft die ook en het is echt heel goed.


    -

    LlamaLover schreef:
    Ik heb nu de LG optimus L3, fijn dingetje hoor :3

    +Hij is maar 120,- :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LlamaLover schreef:
    Ik heb nu de LG optimus L3, fijn dingetje hoor :3

    Die zou ik aanraden en anders de L5 of L7 als hij echt teveel geld heeft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb de LG Optimus 2x and I'm very happy with it :3