• Ik had vandaag mijn eerste dag, en we hadden zo'n kennismakingsuur met de nieuwe mentrix. Ze is nogal hyperactief, maar wel heel aardig, dus daar ben ik wel blij mee. Ze stelde meteen voor of het ons leuk lijkt om volgende week vrijdag met z'n alle pizza te gaan eten en dan naar de bios de nieuwe Percy Jackson kijken, wat ook wel een pluspunt was :Y)
    Hebben jullie nog rare mentoren/klassenuitjes gehad de laatste tijd? :')


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Haha, dat is wel heel tof! Zo iemand heb ik nog nooit gehad. :')
    Ik had vandaag m'n eerste dag en mijn slb'er -studie loopbaan begeleider- is opzich ook wel aardig. Morgen hebben we sportdag en ik hoop dat het wat word. (:

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 22:14 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vandaag... Precies als vorige jaar een gps speurtocht door het hele dorp en net als vorige jaar liepen we verkeerd


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ik heb morgen pas mijn eerste schooldag yay =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Haha, wij hebben constant dingen die we gaan doen met klasgenoten. Morgen bijvoorbeeld ook naar het pannenkoekenhuis voor we daarna naar het tweede schoolfeest in twee weken gaan. :') Ik heb echt leuke jaargenoten.


    ars moriendi

    Tja, me klas lijkt heel close, maar het zijn echt allesbehalve de type mensen met wie ik om wilt gaan. Echt flauwe seksgrapjes en scheldwoorden gemixt de hele tijd. Ze gaan de hele tijd samen naar de stad en die lullige shopping malls die we hier hebben en samen uiteten. Veder posten ze alles dat de rest die mee is gevraagd het wel moet weten. Ugh, I hate that.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 22:22 ]


    -

    Ik begin pas vandaag om 1 uur XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Vandaag is mijn eerste schooldag en ik heb geen idee wie mijn mentor is. Die lijsten werden daarnet beneden opgehangen toen ik langsliep, maar ik kon nog niet kijken. Straks even doen dus.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik had niet echt een leuke start van het seizoen, maar jij hebt wel geluk zeg D:


    26 - 02 - '16

    Morgen staat er een excursie gepland naar de Europese Wijk in Brussel.
    En daarna wordt het waarschijnlijk met z'n alle een kroeg in haha.

    Niet echt iets samen met de klas maar ik ga wel met een paar meiden mee als begeleiding van de Brugwuppen naar Bobbejaanland. En ik wil ook Pizza en PJ


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ben zo jaloers. -_-
    Maar nee, de mijne niet echt.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb op zich wel een leuke klas, alleen weten we nog niet wat we met zijn allen gaan doen. Eerst wilden we uit eten, maar we gaan liever naar een pretpark of zo haha *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Klinkt leuk ! (:

    Ik heb 2 hele vervelende mentoren gehad , en nu heb ik wel een aardige , maar we gaan op Ardennenkamp , en dan allemaal ''leuke'' dingen doen . En raad eens wie er hier hoogtevrees heeft , en licht claustrofobisch is !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Wij zijn vorig jaar met de klas naar een pretpark geweest, dat was heel leuk
    Dit jaar hebben wij klassenweekend
    Oftewel 3 dagen lang kamperen in iemands tuin
    Het is dit weekend en eerst zou ik alleen vrijdag avond kunnen omdat ik zaterdag moest werken, maar ik heb toch vrij
    Dus ik ga van vrijdag tot zaterdag erheen, zondag is spieren voor spieren dag
    Ik ben benieuw wat dat gaat worden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn mentrix is de hele dag vrolijk, eist ook van ons vrolijkheid en een glimlach en praat bijna altijd engels. Maar dat zijn wat mij betreft allemaal pluspunten c:
    En het laatste klassenuitje dat ik heb gehad was in bounce en het grootste gedeelte kwam niet opdagen, waardoor we bounce voor onszelf hadden met negen personen ^^ Dat jaar daarvoor gingen we surfen, maar daar kon ik niet aan meedoen, want ik had net een ongeluk gehad en er waren flink wat dingen aan mij gekneusd. Maar ik heb toen foto's gemaakt en het was verder op het strand wel super gezellig.


    Happy Birthday my Potter!