• Ja, ik heb eindelijk met mazzel een keer genoeg geld over om een goede laptop te kunnen kopen, voor pak hem beet 500/550 euro. Nu zat ik op mediamarkt te snuffelen en leek dit me wel een goede, maar ik wil toch even de mening van anderen, voor ik echt meteen op aanschaffen overstap.

    Gaat om deze laptop. Goed te doen of zijn er nog andere suggesties? (:


    Til hug og blod.

    Neyo schreef:
    (...)

    Je hoeft niet zo te reageren hoor, doe rustig. Maar ik ben het wel met haar eens, ik weet dat mijn Macbook pro meer aankan qua grafische dingen. (:

    Dat ligt dan puur en alleen aan de dingen die erin zitten, niet aan het feit dat het een Macbook is. Je kunt precies hetzelfde in een Acer, Asus, HP of whatever kopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow guys relax. Ik zeg maar gewoon wat iemand die zelf in de computerwereld zit tegen me gezegd heeft hoor.

    @Cyberlord : ik had het in het over notebooks en notebooks zijn geen laptops.

    @ Assassin : zelfde commentaar.

    Ik weet dat een laptop perfect kan doen wat een Macbook kan en vaak zelfs meer voor een lagere prijs. Een notebook is iets anders.


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    Wow guys relax. Ik zeg maar gewoon wat iemand die zelf in de computerwereld zit tegen me gezegd heeft hoor.

    @Cyberlord : ik had het in het over notebooks en notebooks zijn geen laptops.

    @ Assassin : zelfde commentaar.

    Ik weet dat een laptop perfect kan doen wat een Macbook kan en vaak zelfs meer voor een lagere prijs. Een notebook is iets anders.

    Een notebook is de Engelse naam voor een laptop (dit zegt zelfs Wikipedia). Jij hebt het waarschijnlijk over netbooks, die kleine ondingen. Daar geef ik je zeer zeker gelijk. Die dingen zuigen hard. Die zijn echt gedacht voor kleine dingen, zoals internetten, word enzovoort.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een Asus, en die is prima (:


    If a writer falls in love with you, you can never die