• Ja, ik heb eindelijk met mazzel een keer genoeg geld over om een goede laptop te kunnen kopen, voor pak hem beet 500/550 euro. Nu zat ik op mediamarkt te snuffelen en leek dit me wel een goede, maar ik wil toch even de mening van anderen, voor ik echt meteen op aanschaffen overstap.

    Gaat om deze laptop. Goed te doen of zijn er nog andere suggesties? (:


    Til hug og blod.

    Mijn vader had er eentje die leefde niet zo lang, slecht koelingssysteem en er kwamen barstjes aan aan de achterkant van de klep zegmaar hoewel hij er naar mijn weten nooit gekke dingen mee deed.

    -

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:50 ]

    Mijn zus heeft een Acer en die is verschrikkelijk slecht. Hij loopt meteen vast, soms start hij gewoon niet op,.. Maar mijn oudere zus heeft ook een Acer en die is dan weer geweldig(ik denk zelfs dat het dezelfde is als diegene die hier staat). Je moet gewoon geluk hebben met laptops, denk ik.

    Ik heb even snel door de specs gekeken en voor die prijs kan je denk ik wel een betere krijgen. Aangezien hij een intel HD graphics card heeft kan je geen nieuwe spellen er op spelen en je kan beter kijken voor tenminste een i3 processor in plaats van intel pentium. De nieuwste is namelijk al een i7, de intel pentuim is al zwaar verouderd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb even snel door de specs gekeken en voor die prijs kan je denk ik wel een betere krijgen. Aangezien hij een intel HD graphics card heeft kan je geen nieuwe spellen er op spelen en je kan beter kijken voor tenminste een i3 processor in plaats van intel pentium. De nieuwste is namelijk al een i7, de intel pentuim is al zwaar verouderd.

    Eindelijk een antwoord waar ik echt iets aan heb. :'D
    Oké, zou je met me mee kunnen zoeken dan naar iets wat wel geschikt is a.u.b? (cat)


    Til hug og blod.

    Dat wat Nikki zegt :Y) God, wat heb ik toch een geweldige vriendin *O*

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, koop nooit bij de Mediamarkt als het geen aanbieding is. Die dingen zijn zwaar overpriced. Als je wilt help ik je ook wel zoeken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Oh, koop nooit bij de Mediamarkt als het geen aanbieding is. Die dingen zijn zwaar overpriced. Als je wilt help ik je ook wel zoeken.


    Sure. Mijn budget is 550, maar liever rond de 500.


    Til hug og blod.

    En dit dan? :Y)


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    (...)

    Sure. Mijn budget is 550, maar liever rond de 500.

    Found one ;D

    Deze laptop heeft een i3, wat over het algemeen meer als genoeg heb. i7 is vaak overkill en een i5 heeft ook redelijk weinig belasting te verdraging. Dus zolang je niet veel hele zware dingen tegelijk wilt doen is i3 meer als genoeg. Verder 4gb RAM en een 320GB harde schijf. Dat is ook genoeg om alle dingen die een normaal persoon doet mee te doen, maar ook genoeg om een zwaarder programma te draaien. Ik heb zelf 6GB en dat word bijna nooit voor de 100% gebruikt. Hooguit bij video rendering en daarbij wordt elke pc langzaam, hoe snel deze ook is.

    Die webshop is trouwens zeeeer betrouwbaar, want ik heb mijn huidige laptop daar gekocht. Hele goede service ook :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Departed schreef:
    En dit dan? :Y)

    Voor dat geld heb je bij laptopshop er eentje met een redelijk goede gaming card. Zie vorige bericht ;D

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 20:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vreselijk merk. Ze besteden veel tijd aan het programmeren, maar aan de buitenkant vrij weinig waardoor het vreselijke kwaliteit is. Mijne, die van mijn vader en van 2 nichtjes was binnen 2 jaar kapot.


    To infinity and beyond •

    Die heb ik, die heb ik! Alleen die van mij is 600 euro, dus zal alleen iets meer geheugen in zitten. Ik vind hem heel goed! Hij is ook erg snel en het beeld is ook erg goed btw.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    En oh hij heeft een Nvidia Geforce 620M. Ik heb de 630M en ik kan alle spellen zonder problemen spelen, dus met die zou dat ook moeten lukken :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Found one ;D

    Deze laptop heeft een i3, wat over het algemeen meer als genoeg heb. i7 is vaak overkill en een i5 heeft ook redelijk weinig belasting te verdraging. Dus zolang je niet veel hele zware dingen tegelijk wilt doen is i3 meer als genoeg. Verder 4gb RAM en een 320GB harde schijf. Dat is ook genoeg om alle dingen die een normaal persoon doet mee te doen, maar ook genoeg om een zwaarder programma te draaien. Ik heb zelf 6GB en dat word bijna nooit voor de 100% gebruikt. Hooguit bij video rendering en daarbij wordt elke pc langzaam, hoe snel deze ook is.

    Die webshop is trouwens zeeeer betrouwbaar, want ik heb mijn huidige laptop daar gekocht. Hele goede service ook :Y)


    Ik ga liever naar een winkel, maar ik zie dat ze er een in Rotterdam hebben dus ik kan morgen gaan kijken. (:
    Ik doe er meestal alleen meer mee dan de meeste mensen, maar dat zal hij hopelijk wel overleven. Ik kijk nog even door, maar ik zal er morgen i.i.g naar vragen in de winkel.


    Til hug og blod.