• Ja, ik heb eindelijk met mazzel een keer genoeg geld over om een goede laptop te kunnen kopen, voor pak hem beet 500/550 euro. Nu zat ik op mediamarkt te snuffelen en leek dit me wel een goede, maar ik wil toch even de mening van anderen, voor ik echt meteen op aanschaffen overstap.

    Gaat om deze laptop. Goed te doen of zijn er nog andere suggesties? (:


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    (...)

    Ik ga liever naar een winkel, maar ik zie dat ze er een in Rotterdam hebben dus ik kan morgen gaan kijken. (:
    Ik doe er meestal alleen meer mee dan de meeste mensen, maar dat zal hij hopelijk wel overleven. Ik kijk nog even door, maar ik zal er morgen i.i.g naar vragen in de winkel.

    Wat ga je er dan mee doen? Photoshop en alles kan een i3 makkelijk aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wat ga je er dan mee doen? Photoshop en alles kan een i3 makkelijk aan.


    Mijn probleem is meestal dat ik teveel programma's tegelijk gebruik en sowieso eens moet gaan denken aan extra harde schijven, want ik heb veel te veel cd's liggen met dingen die niet meer op de pc en deze laptop passen.
    Die dingen draaien vaak op het uiterste hier. Maar dat komt heus wel goed. Het zal sowieso een vooruitgang zijn op deze. :'D


    Til hug og blod.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Found one ;D

    Deze laptop heeft een i3, wat over het algemeen meer als genoeg heb. i7 is vaak overkill en een i5 heeft ook redelijk weinig belasting te verdraging. Dus zolang je niet veel hele zware dingen tegelijk wilt doen is i3 meer als genoeg. Verder 4gb RAM en een 320GB harde schijf. Dat is ook genoeg om alle dingen die een normaal persoon doet mee te doen, maar ook genoeg om een zwaarder programma te draaien. Ik heb zelf 6GB en dat word bijna nooit voor de 100% gebruikt. Hooguit bij video rendering en daarbij wordt elke pc langzaam, hoe snel deze ook is.

    Die webshop is trouwens zeeeer betrouwbaar, want ik heb mijn huidige laptop daar gekocht. Hele goede service ook :Y)


    Woow, die is echt behoorlijk goed voor die prijs.


    Your make-up is terrible

    Departed schreef:
    (...)

    Mijn probleem is meestal dat ik teveel programma's tegelijk gebruik en sowieso eens moet gaan denken aan extra harde schijven, want ik heb veel te veel cd's liggen met dingen die niet meer op de pc en deze laptop passen.
    Die dingen draaien vaak op het uiterste hier. Maar dat komt heus wel goed. Het zal sowieso een vooruitgang zijn op deze. :'D

    Zolang je niet tien programma's open zet van video rendering shit, dan komt het vast wel goed. Maar ga morgen inderdaad maar even langs. Ik heb nog geen problemen met hun gehad. :3

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 20:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Departed schreef:
    (...)

    Mijn probleem is meestal dat ik teveel programma's tegelijk gebruik en sowieso eens moet gaan denken aan extra harde schijven, want ik heb veel te veel cd's liggen met dingen die niet meer op de pc en deze laptop passen.
    Die dingen draaien vaak op het uiterste hier. Maar dat komt heus wel goed. Het zal sowieso een vooruitgang zijn op deze. :'D


    Er zit 320GB op, dat is toch best veel?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Er zit 320GB op, dat is toch best veel?

    Ik heb een schijf van 500GB en ik kan gewoon niet meer dan 300GB verbruiken ervan (cat) Dus ik zou zeggen, ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou zeggen, kies 'n Delletje *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Longclaw schreef:
    Ik zou zeggen, kies 'n Delletje *O*


    Met halsband en enigszins gemanierd a.u.b. Moet niet tèveel werk in gaan zitten. :Y)


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    (...)

    Met halsband en enigszins gemanierd a.u.b. Moet niet tèveel werk in gaan zitten. :Y)

    Uiterst gevoelig voor aanraking en met oplichtende deeltjes? Ik heb er eentje voor je (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    de bestuuringssystemen zien er allemaal best goed uit :D je kan er geen 3G abbo mee nemen, want hij kan geen 3G aan maar als je hem daarvoor niet wil gebruiken is hij prima. Hij heeft trouwens ook een flinke opslag, want ik heb maar 300 en ik heb echt kapot veel films op mn laptop staan (deze heeft ook zo iets)
    hij heeft geen geweldige camera alleen... maar als dat geen probleem is...
    uiteindelijk is het jouw keus!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 20:42 ]

    Notebooks dienen in principe niet om erg veel mee te doen behalve de echte basis dingen. Vele mensen denken dat een notebook hetzelfde is als een macbook, maar dat is dus niet waar. Het hang ervan af wat je ermee gaat doen ofdat deze notebook geschikt is voor jou of niet. Speel je veel spelletjes, wil je veel downloaden en wil je photoshop erop dan kan het zijn dat je al snel merkt dat de notebook erg traag wordt, zeker als je meerdere dingen tegelijk gaat doen.


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    Notebooks dienen in principe niet om erg veel mee te doen behalve de echte basis dingen. Vele mensen denken dat een notebook hetzelfde is als een macbook, maar dat is dus niet waar. Het hang ervan af wat je ermee gaat doen ofdat deze notebook geschikt is voor jou of niet. Speel je veel spelletjes, wil je veel downloaden en wil je photoshop erop dan kan het zijn dat je al snel merkt dat de notebook erg traag wordt, zeker als je meerdere dingen tegelijk gaat doen.

    Waar heb jij het in hemelsnaam over? De laptop die ik heb aangeraden kan dat allemaal makkelijk aan. Je hoeft geen Macbook te kopen om die simpele dingen te doen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 20:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cherish schreef:
    Notebooks dienen in principe niet om erg veel mee te doen behalve de echte basis dingen. Vele mensen denken dat een notebook hetzelfde is als een macbook, maar dat is dus niet waar. Het hang ervan af wat je ermee gaat doen ofdat deze notebook geschikt is voor jou of niet. Speel je veel spelletjes, wil je veel downloaden en wil je photoshop erop dan kan het zijn dat je al snel merkt dat de notebook erg traag wordt, zeker als je meerdere dingen tegelijk gaat doen.


    Thefuck is mis met jou? Een laptop van 600/700 euro kan ongeveer evenveel aan als een macbook van 1200 euro en is nog goedkoper ook. Ik zie niet in wat jij voor onzin aan het uitkramen bent want een laptop en macbook zijn vaak wél hetzelfde, behalve het verschil in prijs en gewicht.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 20:49 ]


    Your make-up is terrible

    GEWELDIG DING! Mijn zusje heeft um and omggg I love it!*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Assassin schreef:
    (...)

    Thefuck is mis met jou? Een laptop van 600/700 euro kan ongeveer evenveel aan als een macbook van 1200 euro en is nog goedkoper ook. Ik zie niet in wat jij voor onzin aan het uitkramen bent want een laptop en macbook zijn vaak wél hetzelfde, behalve het verschil in prijs en gewicht.


    Je hoeft niet zo te reageren hoor, doe rustig. Maar ik ben het wel met haar eens, ik weet dat mijn Macbook pro meer aankan qua grafische dingen. (:


    To infinity and beyond •