• Ja, ik heb eindelijk met mazzel een keer genoeg geld over om een goede laptop te kunnen kopen, voor pak hem beet 500/550 euro. Nu zat ik op mediamarkt te snuffelen en leek dit me wel een goede, maar ik wil toch even de mening van anderen, voor ik echt meteen op aanschaffen overstap.

    Gaat om deze laptop. Goed te doen of zijn er nog andere suggesties? (:


    Til hug og blod.

    Ik heb geen verstand van laptops, maar ik zou sowieso geen advies vragen aan de Mediamarkt. Slechte ervaringen daarmee.
    Onprofessionele bastards die maar een beetje babbelen zonder dat ze er daadwerkelijk iets over weten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben niet de slimste in de computerwereld, maar: Acer is sowieso betrouwbaar, daar ligt het niet aan. Bekijk de laptop eventueel in de Mediamarkt winkel zélf [ze zijn tot 10 uur 's avonds open, je kan dus nog gaan] en laat je adviseren. Bedenk wel dat de mensen van MM niet altijd evenveel verstand hebben, meer algemeen en dus vooral verkopen. Heb de juiste vragen. Zover ik weet, weet CyberLord veel van computers en vast ook de juiste vragen. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Meh, ik doe niet aan vragen aan verkopers. Ik ga erheen wetend wat ik wil, ik koop het en ik ga weer. :')


    Til hug og blod.

    Acer laptops hebben wel een slecht koelingssysteem. *heeft zelf een acer laptop*


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Acer laptops hebben wel een slecht koelingssysteem. *heeft zelf een acer laptop*


    Ja, maar mijn huidige acer is al bijna 15 jaar oud ... Dus ze hebben wel een lange levensduur. (:


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    (...)

    Ja, maar mijn huidige acer is al bijna 15 jaar oud ... Dus ze hebben wel een lange levensduur. (:


    Dat wel ja


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Acer laptops hebben wel een slecht koelingssysteem. *heeft zelf een acer laptop*


    Compaq kan er ook wat van, die van ons was zo heet dat je je brandde. D: Compaq is wat dat betreft 'n watje. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:44 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ahri schreef:
    Acer laptops hebben wel een slecht koelingssysteem. *heeft zelf een acer laptop*

    Heb zelf geen acer, maar heb dit ook gehoord in de PC- winkel want ik wou ook een Acer. Het is uiteindelijk een MSI geworden.


    Tears are words the heart can't say.

    Ahri schreef:
    Acer laptops hebben wel een slecht koelingssysteem. *heeft zelf een acer laptop*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    zoals hierboven slecht koelingsssysteem, maaar wel lange levensduur. Die van mijn roertje is beschadigd aan het scherm maar gaat nu al 3 jaar beschadigd en 5 jaar onbeschadigd mee dus. Acer is een goed merk. Wij hebben allemaal acers thuis ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sverige schreef:
    (...)

    Compaq kan er ook wat van, die van ons was zo heet dat je je brandde. D: Compaq is wat dat betreft 'n watje. (cat)

    Bij mijn HP werd hij ook vreselijk heet. Uiteindelijk is het koelingssysteem dan ook kapot gegaan, en ik had dat ding nog net geen jaar:(


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Het gaat me niet om de koeling, maar om de technische snufjes.
    Of wat er in zit allemaal goed genoeg is om flink wat aan te kunnen.


    Til hug og blod.

    Acers zijn altijd wel goed, ik heb ook een acer. maar het gaat er net om wat je allemaal met je laptop wilt doen natuurlijk. ^^

    De mijn lijkt er een beetje op, maar ik heb het merk Sony Vaio. Ik vind wel dat Acer een goed merk is (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Lilia schreef:
    Acers zijn altijd wel goed, ik heb ook een acer. maar het gaat er net om wat je allemaal met je laptop wilt doen natuurlijk. ^^


    Alles, eigenlijk. :')
    Ik schrijf, ik game, ik fotografeer, ik bewerk foto's, ik kijk veel videos ik luister veel muziek en meestal van alles tegelijk of vlug afwisselend. :')


    Til hug og blod.