• Ja, ik heb eindelijk met mazzel een keer genoeg geld over om een goede laptop te kunnen kopen, voor pak hem beet 500/550 euro. Nu zat ik op mediamarkt te snuffelen en leek dit me wel een goede, maar ik wil toch even de mening van anderen, voor ik echt meteen op aanschaffen overstap.

    Gaat om deze laptop. Goed te doen of zijn er nog andere suggesties? (:


    Til hug og blod.

    Ik heb geen verstand van laptops, maar ik zou sowieso geen advies vragen aan de Mediamarkt. Slechte ervaringen daarmee.
    Onprofessionele bastards die maar een beetje babbelen zonder dat ze er daadwerkelijk iets over weten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben niet de slimste in de computerwereld, maar: Acer is sowieso betrouwbaar, daar ligt het niet aan. Bekijk de laptop eventueel in de Mediamarkt winkel zélf [ze zijn tot 10 uur 's avonds open, je kan dus nog gaan] en laat je adviseren. Bedenk wel dat de mensen van MM niet altijd evenveel verstand hebben, meer algemeen en dus vooral verkopen. Heb de juiste vragen. Zover ik weet, weet CyberLord veel van computers en vast ook de juiste vragen. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Meh, ik doe niet aan vragen aan verkopers. Ik ga erheen wetend wat ik wil, ik koop het en ik ga weer. :')


    Til hug og blod.

    Acer laptops hebben wel een slecht koelingssysteem. *heeft zelf een acer laptop*


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Acer laptops hebben wel een slecht koelingssysteem. *heeft zelf een acer laptop*


    Ja, maar mijn huidige acer is al bijna 15 jaar oud ... Dus ze hebben wel een lange levensduur. (:


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    (...)

    Ja, maar mijn huidige acer is al bijna 15 jaar oud ... Dus ze hebben wel een lange levensduur. (:


    Dat wel ja


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Acer laptops hebben wel een slecht koelingssysteem. *heeft zelf een acer laptop*