Hier kun je al je frustraties kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
Schrijf het dan hier lekker van je af...
stay safe because I like being alive at the same time as you
Het liefste wat ik wil is naar Londen gaan én naar een andere school, het liefst terug in mijn oud schooltje. Maar ik denk dat die laatste keuze niet mogelijk zal zijn :c
“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”
Geweldig mijn laptop is op de grond gevallen en nu zit de zijkant los. Het beeldscherm kraakt als ik hem open of dicht doe. En het regende en ik moet zo weg. Nou als je ooit de vraag krijgt hoe je mijn dag kunt verpesten, dit is het antwoord. Zo chagrijnig als ik nu ben ben ik een tijdje niet meer geweest. Godverdomme!
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Er zit hier een kerel in de trein die de hele tijd naar mensen kijkt en dan begint te lachen. Vet creepy Maar ach, zou hij iets willen doen heb ik niks te vrezen, omdat ik toch sneller ren dan hem. (Dik persoon).
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
CyberLord schreef:
Er zit hier een kerel in de trein die de hele tijd naar mensen kijkt en dan begint te lachen. Vet creepy Maar ach, zou hij iets willen doen heb ik niks te vrezen, omdat ik toch sneller ren dan hem. (Dik persoon).
Lolol. Ik zou in dat geval ook al 'n heel ontsnappingsplan bedenken :'D